یاری معیشتی اسفند چه زمانی واریز می گردد؟ ، شرایط خانوارهای جدید چگونه است؟ ، زمان واریز یارانه نقدی اسفند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بامداد شنبه چهارمین مرحله حمایت معیشتی به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول واریز می گردد.

یاری معیشتی اسفند چه زمانی واریز می گردد؟ ، شرایط خانوارهای جدید چگونه است؟ ، زمان واریز یارانه نقدی اسفند

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور، چهارمین مرحله از حمایت های معیشتی ساعت 24 (10 اسفند) به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد.

قمصریان در توئیتی ضمن اعلام این خبر نوشت:

چهارمین مرحله #حمایت-معیشتی ساعت24 روز شنبه 10 اسفند و بر اساس بعد خانوار به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد.

در این مرحله تعداد 286149 خانوار جدید که درخواست آنالیز مجددشان تاییدشده به فهرست خانوارهای دریافت نماینده اضافه و هر چهار مرحله را یکجا دریافت خواهند کرد.

یاری های معیشتی به تناسب بعد افراد خانوار پرداخت خواهد شد؛ به گونه ای که برای خانوارهای تک نفره 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهارنفره 172 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان واریز انجام می گردد.

به گفته سخنگوی سازمان برنامه و بودجه، در این مرحله 757 هزار و 324 خانوار دیگر که درخواست آنالیز مجدد آنها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده، حمایت معیشتی مرحله اول و دوم و سوم را همزمان فردا شب دریافت خواهند کرد. بر این اساس، مجموع خانوارهای دریافت نماینده حمایت معیشتی به 18میلیون و 997 هزار و 96 خانوار رسیده است.

طبق اعلام وی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست ها بوده و امکان تایید تعداد بیشتری از این خانوارها در ماه های آینده وجود دارد و در هر مرحله که خانوارها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تایید قرار بگیرند حمایت معیشتی از مرحله نخست برای آنها محاسبه و واریز خواهد شد.

  • زمان واریز یارانه نقدی اسفند

این در حالی است که یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی هم مطابق ماه قبل بیستم اسفندماه واریز خواهد شد.

اما طبق آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس قرار بر این است که از سال آینده پرداخت یارانه نقدی و یاری معیشتی طی یک مرحله اجرا شده و به ازای هر نفر 72 هزار تومان پرداخت گردد.

در حال حاضر حدود 78 میلیون نفر یارانه نقدی و از بین آنها 60 میلیون نفر یاری معیشتی دریافت می نمایند که در سال آینده به مجموع 78 میلیون نفر یارانه یکسان اختصاص پیدا می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 23239

به "یاری معیشتی اسفند چه زمانی واریز می گردد؟ ، شرایط خانوارهای جدید چگونه است؟ ، زمان واریز یارانه نقدی اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری معیشتی اسفند چه زمانی واریز می گردد؟ ، شرایط خانوارهای جدید چگونه است؟ ، زمان واریز یارانه نقدی اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید