کواچ به کارش در بایرن مونیخ ادامه می دهد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، برخلاف شایعات منتشر شده، مسئولان باشگاه بایرن مونیخ قصد دارند همچنان از سرمربی کروات خود حمایت نمایند.

کواچ به کارش در بایرن مونیخ ادامه می دهد

به گزارش خبرنگاران، شکست سنگین شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه بایرن مونیخ در هفته دهم بوندس لیگای آلمان شایعه احتمال اخراج نیکو کواچ از سمت سرمربیگری باواریایی ها را دوباره برسر زبان ها انداخت اما حالا خبر می رسد که مدیران باشگاه بایرن مونیخ قصد دارند همچنان از این سرمربی کروات حمایت نمایند.

بر اساس گزارش نشریه آلمانی TZ چاپ مونیخ، نیکو کواچ در دو بازی پیش روی بایرن مونیخ مقابل المپیاکوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و بوروسیا دورتموند در بوندس لیگا هم راهنمایی این تیم را برعهده خواهد داشت و مدیران بایرن قصد دارند همچنان از او حمایت نمایند. طبق ادعای این نشریه، هنوز هیچ جلسه ای بین مدیران این باشگاه آلمانی با موضوع بحث اخراج این سرمربی کروات تشکیل نشده است.

کواچ 48 ساله که تیم تحت راهنماییش از 10 بازی اول خود در رقابت های بوندس لیگا 5 برد، 3 تساوی و 2 شکست کسب نموده ، امروز در تمرینات تیم فوتبال بایرن مونیخ حضور پیدا نموده و تیمش (بازیکنان ذخیره و بازیکنانی که در بازی شب گذشته بازی نکردند) را پشت درهای بسته تمرین داده است.

گفته می گردد جو تیم بایرن مونیخ کاملاً علیه نیکو کواچ است و حتی تیاگو آلکانتارا که رابطه خیلی خوبی با این سرمربی کروات دارد، از او فاصله گرفته و رابطه اش با کواچ مثل سابق نیست.

بایرنی ها به ترتیب در تاریخ های 15 آبان و 18 آبان در استادیوم آلیانتس آره نا پذیرای دو تیم المپیاکوس و دورتموند خواهند بود.

در جدول رده بندی بوندس لیگا، شاگردان نیکو کوچ در حال حاضر با 18 امتیاز در رده چهارم هستند و با بوروسیا مونشن گلادباخ صدرنشین 4 امتیاز اختلاف دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17020

به "کواچ به کارش در بایرن مونیخ ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ به کارش در بایرن مونیخ ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید