کولاکوویچ: اسفندیار شایستگی داشت، انتظار قهرمانی داریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، در حاشیه تمرین امروز تیم ملی والیبال ایران، ایگور کولاکوویچ در جمع خبرنگاران گفت: بعد از رقابت های انتخابی المپیک 2020 روسیه چند روزی تعطیلات داشتیم و پس از آن تا الان سه هفته تمرینات را انجام دادیم.

کولاکوویچ: اسفندیار شایستگی داشت، انتظار قهرمانی داریم

ایگور اضافه نمود: بعضی بازیکنان خسته بودند و بعضی مصدوم، فکر می کنم یکسری مسائل را با برنامه تمرینی که طراحی شد حل کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: روز گذشته هم فرصتی داشتیم تا بازی محبت آمیز ای با استرالیا برگزار کنیم و سعی کردیم با تعویض ها در تیم شرایط را بهبود ببخشیم. شاید نتوانستیم شکل اصلی تیم را به دست آوریم، اما دستاورد کافی را داشتیم.

وی همچنین درباره تغییرات ایجاد شده در ترکیب تیم ملی نیز گفت: اگر تغییرات آنالیز کنیم تنها یک تغییر نسبت به روسیه داریم، آن هم جایگزین شدن امیرحسین اسفندیار به جای جواد معنوی نژاد است. اسفندیار شایستگی داشت و خوب تمرین نموده است که جایگزین شد.

کولاکوویچ درباره پیش بینی خود از نتایج تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا، شرح داد: همه مردم و حتی خود ما انتظار قهرمانی داریم، اما باید مرحله به مرحله پیش رویم. ما طی 9 روز پشت سر هم بازی داریم و باید روز به روز پیش رویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13279

به "کولاکوویچ: اسفندیار شایستگی داشت، انتظار قهرمانی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: اسفندیار شایستگی داشت، انتظار قهرمانی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید