کونته: بازی بدون تماشاگر عجیب و خطرناک است، عیار اینتر مقابل یوونتوس تعیین می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از صعود شاگردانش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا احساس خود را درباره شرایط خاص برگزاری بازی خانگی مقابل نماینده بلغارستان گفت.

کونته: بازی بدون تماشاگر عجیب و خطرناک است، عیار اینتر مقابل یوونتوس تعیین می گردد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال اینتر شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری خانگی از دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پیروز شد میهمان خود لودوگورتس رازگراد بلغارستان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و در مجموع با نتیجه 4 بر یک به مرحله بعدی صعود کرد. این بازی در حالی در استادیوم سن سیرو برگزار گردید که به دلیل شیوع بیماری کرونا در ایتالیا، هیچ تماشاگری در استادیوم حضور نداشت.

کونته پس از بازی گفت: من قبلاً هم که سرمربی تیم ملی ایتالیا بودم، مقابل کرواسی بازی بدون تماشاگر را تجربه کردم. قطعاً حس عجیبی دارد و اول بازی احساس می کنید در یک جلسه تمرینی هستید که این رویکرد خطرناکی است اما بازیکنان ما کم کم به راستا درست برگشتند. ما پیشروی می کنیم و من هم این فرصت را داشتم که از بازیکنان نیمکت نشین استفاده کنم. در کل این بازی نکات مثبتی برای ما داشت.

با توجه به صعود آسان اینتر به یک هشتم نهایی، کونته در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش می تواند سال جاری قهرمان لیگ اروپا گردد، گفت: اینکه تیمی مانند اینتر با هدف کسب بالاترین افتخار وارد یک تورنمنت گردد کاملاً طبیعی است. از آخرین سالی که اینتر جام برده، 9 سال و چند ماه می گذرد اما باشگاه آنقدر قدمت دارد و جاه طلب هست که به دنبال اهدافی بزرگ باشد. ما هم نهایت کوشش مان را انجام خواهیم داد و می دانیم که پیروزی با حرف زدن به دست نمی آید.

بازی بعدی اینتر یک بازی حساس در خانه رقیب دیرینه اش یوونتوس در هفته بیست و ششم سری A است که آن بازی هم پشت درهای بسته برگزار می گردد چون شهر تورین یکی از مناطقی است که در آن مواردی از ابتلا به کرونا گزارش و به همین دلیل این شهر قرنطینه شده است.

کونته درباره این بازی هم گفت: یک بازی مهم مقابل یوونتوس داریم. این هم یکی از بازی های مهمی است که اخیراً داشته ایم. زمانی که به سرانجام این مقطع برسیم، خواهیم فهمید که چقدر تا سطح ایده آل فاصله داریم. من مطمئنم که بازی مقابل یوونتوس به ما شناخت بهتری از شرایط فعلی مان می دهد. هنوز راهی طولانی در پیش است و و کارهای زیادی باید انجام دهیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 23372

به "کونته: بازی بدون تماشاگر عجیب و خطرناک است، عیار اینتر مقابل یوونتوس تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: بازی بدون تماشاگر عجیب و خطرناک است، عیار اینتر مقابل یوونتوس تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید