گل محمدی: تساوی مقابل استقلال برای ما ارزشمند است، ناراحتی خلعتبری از خودش بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: دریافت یک امتیاز برابر استقلال و در بازی خارج از خانه برایمان ارزشمند است.

گل محمدی: تساوی مقابل استقلال برای ما ارزشمند است، ناراحتی خلعتبری از خودش بود

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی پدیده مشهد درباره تساوی با استقلال گفت: از طرفداران مشهدی که تا تهران آمدند تشکر می کنم. موقعیت های زیادی گیر هر دو تیم نیامد چون به هم فضا نمی دادند. برای ما دریافت یک امتیاز از استقلال در تهران ارزشمند بود. حساسیت بازی زیاد بود و ما در کورس بالای جدولی هستیم. استقلال هم در سه بازی اخیر برنده بود و همه فکر می کردند بازی جذاب می شود اما تمرکز روی دفاع از سوی دو تیم مورد توجه نهاده شد.

او در مورد ناراحتی خلعتبری بعد از تعویض گفت: او دوست دارد تا آخر بازی به تیم یاری کند و از خودش ناراحت است. او مغز متفکر و بازیکن دوست داشتنی تیم ماست. این ناراحتی به حس خودش برمی شود که دوست دارد بیشتر به تیم یاری کند.

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر استقلال هم حاضر شد و گفت: انتظار داشتیم یک بازی جذاب و زیبا و پر گل داشته باشیم اما نبود. دو تیم تمرکز دفاعی بیشتری داشتند و گل نخوردن برای هر دو تیم بسیار مهم بود و همین مساله باعث شد تا موقعیت های زیادی ایجاد نشود. دریافت یک امتیاز از استقلال در این استادیوم و برابر طرفداران ارزشمند بود. بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند و تمرکز خوبی داشتند تا موقعیت به حریف ندهیم. از نتیجه ای که گرفتیم راضی هستم اما از شکل کل بازی که جذاب نبود، راضی نیستم. در هر صورت به بازیکنانم برای نیم فصل سختی که داشتیم و 31 امتیاز گرفتیم، تبریک می گویم. با تمام مسائل و محدودیت ها و امکانات کمی که داریم، کار سختی بود. از بازیکنان و طرفداران تشکر می کنم. طرفداران امروز به ما دلگرمی دادند و توانستند با حضور خود از تیم ما حمایت نمایند.

گل محمدی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گفت:: عملکرد بازیکنان در نیم فصل اول خیلی خوب بود. در یکی دو پست باید خود را تقویت کنیم و بازیکن جذب کنیم اما این موضوع به بودجه باشگاه ارتباط دارد و این موضوع در کل به مباحث مالی باشگاه مربوط است و اگر بودجه باشد، بازیکن خوب اضافه می شود اما احتیاج به بازیکن خاصی نداریم. در ادامه البته تیم خود را بررسی می کنیم تا ببینیم در چه پستی بازیکن احتیاج داریم.

وی در پاسخ به این سوال که پدیده در نیم فصل مانند فصل های گذشته نتیجه گرفته و آیا این روند با مسائل ادامه دارد، بیان نمود: این نتایج حاصل کوشش همه مجموعه پدیده و خصوصا بازیکنانی بود که توانستند 31 امتیاز کسب نمایند. انگیزه های بازیکنان دلیل اصلی این اتفاق است و آن ها برای پیشرفت کوشش می نمایند تا خود را به عنوان بازیکن بزرگ و در حد تیم ملی معرفی نمایند. یک همت و اراده برای پیشرفت تیم وجود دارد. نمی دانم کی این اتفاق رخ می دهد اما احتمالا یک بخش خصوصی این تیم را دست بگیرد. خبرهایی هست اما دقیق آن را نمی دانم.

وی ادامه داد: در ادامه ما به حمایت احتیاج داریم و باید خودمان را باید برای نیم فصل دوم آماده کنیم. فرصت خوبی حدود 50 روز داریم تا نقاط ضعف و قوت خود را ترمیم کنیم و باید از این فرصت استفاده کنیم.

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که تیم شما شبیه به استقلال خوزستان است و آیا می توانید مانند این تیم قهرمان شوید، گفت: قهرمان شدن یک سری امکانات می خواهد. باید چیزهایی داشته باشیم که دیگران نداشته باشند. ما مسائل مالی زیادی داریم و قهرمان شدن کار راحتی نیست. ما در هر صورت باشگاهی هستیم که سخت کوشش می کنیم تا سه امتیاز هر بازی را به دست بیاوریم. باید واقع بین باشیم که قهرمان شدن کار راحتی نیست و امکانات می خواهد. ما از این امکانات محروم هستیم و باید سرمایه گذاری زیادی داشته باشیم. این سرمایه گذاری باعث ایجاد شخصیت در جمع بازیکنان می شود تا آنها به قهرمانی فکر نمایند. ما هنوز به این مرحله نرسیده ایم اما چیزی که تعیین است این است که ما آرزوهای بزرگی در سر داریم و برای رسیدن به این آرزوها کوشش می کنیم.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3080

به "گل محمدی: تساوی مقابل استقلال برای ما ارزشمند است، ناراحتی خلعتبری از خودش بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: تساوی مقابل استقلال برای ما ارزشمند است، ناراحتی خلعتبری از خودش بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید