گوانجو آماده امضای تفاهم نامه با اتاق بازرگانی اصفهان است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مشاور عالی اتاق بازرگانی گوانجو چین گفت: گوانجو آماده امضای تفاهم نامه با اتاق بازرگانی اصفهان در زمینه تبادل هیئت های تجاری و برگزاری نمایشگاه های مشترک است.

گوانجو آماده امضای تفاهم نامه با اتاق بازرگانی اصفهان است

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، لی شو لان در دیدار با قاسم علی جباری، رئیس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق اصفهان هدف از سفر خود به اصفهان را ارزیابی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری اصفهان برشمرد و گفت: آماده توسعه روابط مالی و تجاری بین گوانجو ـ اصفهان در زمینه های مختلف هستیم.

وی با اشاره به تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی گوانجو و اتاق بازرگانی ایران بیان نمود: گوانجو آماده امضای تفاهم نامه با اتاق بازرگانی اصفهان در زمینه تبادل هیئت های تجاری و برگزاری نمایشگاه های مشترک است.

مشاور عالی اتاق بازرگانی گوانجو چین توضیح داد: هر شهر یا استان در چین دارای یک اتاق بازرگانی است که فعالیت های مالی آن منطقه را سازماندهی می نمایند و از هر فرصتی برای معرفی تولیدات و ارائه خدمات اعضا استفاده می نمایند .

چینی ها می توانند در صنعت توریسم شهر اصفهان سرمایه گذاری نمایند

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت: اصفهان به عنوان یک شهر تاریخی و توریستی است و چینی ها می توانند در صنعت توریسم این شهر سرمایه گذاری نمایند.

قاسم علی جباری خواهان سرمایه گذاری شرکت های چینی در ایران به ویژه در استان اصفهان شد و اظهار داشت: ایران به طور عمده از چین خرید می نماید ولی این کشور در ایران سرمایه گذاری قابل توجهی نکرده است.

وی اضافه کرد: استان اصفهان دارای واحدهای صنعتی و معدنی بسیار بزرگ و توانمندی است که شرکت های چینی می توانند فعالیت مشترک با سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شرکت های اصفهانی انجام دهند.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان بیان نمود: چینی ها نباید بازار ایران را بازار فروش کالا و خدمات ببیند و باید در این بازار سرمایه گذاری نمایند تا روابط مالی و تجاری 2 کشور به صورت متوازن افزایش یابد.

وی توضیح داد: چینی های بسیاری هر ساله به صورت توریستی از اصفهان بازدید می نمایند و زمینه مناسبی برای ساخت هتل و مدیریت آن بر اساس استانداردهای چینی در اصفهان است .

جباری از همکاری گسترده شرکت های استان اصفهان با گوانجو چین اطلاع داد و گفت: پرواز مستقیم اصفهان ـ گوانجو می تواند به عنوان نقطه آغاز مجدد تعاملات تجاری و مالی بین این 2 شهر باشد.

وی برداشتن تحریم های مالی را عامل موثر در توسعه همکاری های مالی اصفهان و چین دانست و بیان نمود: ایجاد روابط بانکی بین بانک های اصفهان و چین به عنوان مهمترین عامل تبادلات تجاری است که به زودی برقرار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10840

به "گوانجو آماده امضای تفاهم نامه با اتاق بازرگانی اصفهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوانجو آماده امضای تفاهم نامه با اتاق بازرگانی اصفهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید