یعقوبیان: تیم سابر زیر نظر فخری به یکی از بهترین های آسیا تبدیل شده است، در اپه کار سختی داریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یعقوبیان، دبیر فدراسیون شمشیربازی گفت: می خواستیم با اعزام تیم اپه به قطر در همین ابتدای فصل بازیکنانمان را محک بزنیم تا شرایط آنها را بسنجیم و برنامه ریزی مسابقات را انجام دهیم.

یعقوبیان: تیم سابر زیر نظر فخری به یکی از بهترین های آسیا تبدیل شده است، در اپه کار سختی داریم

علی یعقوبیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عملکرد نمایندگان کشورمان در جام دنیای اپه در قطر گفت: در این مسابقات و در بخش انفرادی، محمد رضایی در مرحله پول با 3 پیروزی و 3 شکست راهی جدول 128 نفر شد اما برابر نماینده چک با وجود ارائه عملکرد مناسب، با نتیجه 15 بر 14 واگذار کرد.محمد اسماعیلی هم با 3 پیروزی و 3 شکست راهی دور حذفی شد اما با نتیجه 15 بر 12 برابر شمشیربازی از سوئیس مغلوب شد. حسین جعفری، دیگر نماینده کشورمان در محله پول در 3 دیدار خود با نتیجه 5 بر 4 مغلوب شد و از صعود به دور حذفی باز ماند.

وی در ادامه اضافه نمود: در فصل 2019 جام دنیای اپه اولین مسابقه ما و بسیاری از کشورها بود. این مسابقات چون سهمیه المپیک ندارد برای بسیاری از کشورها اهمیت کمتری دارد.از دو ماه دیگر مسابقات گزینشی سهمیه المپیک شروع می گردد که برای ما و همه دنیا حساس است . ما می خواستیم با اعزام تیم اپه به قطر در همین ابتدای فصل بازیکنانمان را محک بزنیم تا شرایط آنها را بسنجیم و برنامه ریزی مسابقات را انجام دهیم.

دبیر فدراسیون شمشیربازی تاکید نمود: ما در اپه کار سختی داریم چرا که از بین 16 نفر اول دنیا 6-7 نفر آسیایی هستند و این کار را سخت می نماید.

وی در ادامه یادآور شد: هفته آینده مسابقات ونکوور کانادا برگزار می گردد اما ما شرکت نمی کنیم. در مسابقات مجارستان هم حضور نخواهیم داشت اما در نظر داریم دو اردوی مشترک را برای آمادگی حضور در مسابقات پاریس با اوکراین برگزار کنیم. این اردو در سال آینده برگزار می گردد.

یعقوبیان یادآور شد: در حال حاضر فشار روی تیم نوجوانان و جوانان است که اسفند ماه باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نمایند بعد از آن برنامه بزرگسالان برای سال آینده شروع می گردد.

وی در انتها گفت: تیم سابر ما زیر نظر پیمان فخری به یکی از بهترین تیم های آسیا تبدیل شده است. بچه ها کارهای بزرگی انجام دادند و امیدوارم از لهستان دست پر برگردند. آنها در این مسابقات کار آسانی ندارند و حریفان قدرتمندی را در پیش دارند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4150

به "یعقوبیان: تیم سابر زیر نظر فخری به یکی از بهترین های آسیا تبدیل شده است، در اپه کار سختی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یعقوبیان: تیم سابر زیر نظر فخری به یکی از بهترین های آسیا تبدیل شده است، در اپه کار سختی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید