یک درصد از سود فروش شهروند به بچه ها سرطانی رسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک درصد از سود حاصل از فروش فروشگاه های زنجیره ای شهروند در بازه زمانی 16 روزه (20 آذر تا 6 دی ماه) به بچه ها سرطانی اهدا شد.

یک درصد از سود فروش شهروند به بچه ها سرطانی رسید

به گزارش خبرنگاران، کمپین یلدا به خیر و خرید از 20 آذر تا 6 دی ماه امسال برای کمک به بچه ها مبتلا به سرطان در فروشگاه های زنجیره ای شهروند در سطح تهران برگزار گشت.

فروشگاه شهروند در 16 روز برگزاری این کمپین، یک درصد از سود حاصل از فروش خود را برای کمک به بچه ها سرطانی به خیریه محک اختصاص داد. این کمک تنها از سود فروش کالا و ماکت های کوچکی که به شکل دارو با بارکد خاص تهیه و به مبلغ 2، 5 و 10 هزار تومان مقابل شهروندان گذاشته و به متقاضیان فروخته می شد، جمع آوری شده است.

قرار بود مبلغ جمع آوری شده در قالب یک چک به موسسه محک اعطا شود که این اقدام همزمان با نشست فصلی مدیران شرکت شهروند صورت گرفت.

بر این اساس، کمک های نقدی جمع آوری شده در کمپین یلدا به خیر و خرید طی یک چک نقدی به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان به مدیرعامل موسسه خیریه محک اهدا شد.

در این مراسم، عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، محمد اسلامی نسب رئیس هیئت مدیره و مهدی امراللهی مدیرعامل شرکت شهروند حضور داشتند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21975

به "یک درصد از سود فروش شهروند به بچه ها سرطانی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک درصد از سود فروش شهروند به بچه ها سرطانی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید