یک منبع سوئیسی: بوتفلیقه از بیماری تنفسی و عصبی رنج می برد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، برخی منابع خبری امروز جزئیات جدیدی از وضعیت جسمانی عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهور الجزائر که نامزدی وی در انتخابات آتی این روزها جنجال آفرین شده، منتشر کردند.

یک منبع سوئیسی: بوتفلیقه از بیماری تنفسی و عصبی رنج می برد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با وجود سکوت مقامات الجزائر و عدم افشای مکان بستری شدن بوتفلیقه، اما برخی منابع سوئیسی می گویند که وی در بیمارستان دانشگاه ژنو بستری است.

شبکه اسکای نیوز به نقل از نشریه سوئیسی تریبون دو ژنو با اعلام مطلب فوق گزارش کرد که بوتفلیقه در بیمارستان ژنو بستری است و ممکن است بزودی آنجا را ترک کند.

بر اساس این گزارش، بوتفلیقه از بیماری تنفسی و ناراحتی های عصبی رنج می برد و نیازمند مراقبت مستمر است.

نشریه مذکور همچنین گزارش داد که علت این بیماری های بوتفلیقه، کهولت سن او و ابتلا به سکته مغزی است که سیستم های عصبی بدن او را تحت الشعاع قرار داده است.

این نشریه به نقل از حوراسین بوراوی پزشک الجزائری معالج بوتفلیقه نوشت: به نظر می رسد او از نوعی اختلالات روانی و مفصلی رنج می برد و وضعیت جسمی او مانع انجام پاره از کارهای عادی است.

طبق این گزارش، بوتفلیقه در طبقه هشتم بیمارستان ژنو تحت حراست شدید امنیتی بستری است و یک تیم از پزشکان سوئیسی و الجزائر بر درمان او نظارت دارند.

اخیرا پس از آنکه بوتفلیقه به طور رسمی نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری را بیان کرد، تظاهرات در این کشور شدت گرفته است.

دودستگی بر سر نامزدی بوتفلیقه در انتخابات ریاست جمهوری حتی به داخل حزب حاکم این کشور نیز امتداد یافته است و در همین رابطه سیدی فروخی وزیر سابق کشاورزی روز دوشنبه از عضویت پارلمان و حزب جبهة التحریر الوطنی حاکم الجزائر استعفا کرد.

بوتفلیقه 81 ساله از سال 1991 ریاست جمهوری الجزائر را بر عهده دارد و برای پنجمین بار نامزد ریاست جمهوری شده است اما به دلیل بیماری و کهولت سن کمتر در انظار عمومی حاضر می گردد.

برای سفر با تور سوئیس با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3447

به "یک منبع سوئیسی: بوتفلیقه از بیماری تنفسی و عصبی رنج می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک منبع سوئیسی: بوتفلیقه از بیماری تنفسی و عصبی رنج می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید