یک کیلوگرم جابه جا کن یک میلیون تومان بگیر!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با اشاره به مشکلاتی مانند بسته بندی و هزینه ارسال محصولات به عنوان موانع فعلی صادرات صنایع دستی استان، اضافه نمود: متاسفانه حمل و جابجایی هر کیلوگرم صنایع دستی هزینه ای حدود یک میلیون تومان احتیاج دارد ولی با این وجود در مرحله رایزنی برای سهولت امر صادرات صنایع دستی استان و برطرف موانع آن هستیم.

یک کیلوگرم جابه جا کن یک میلیون تومان بگیر!

محمدرضا دهقان مهرجردی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به وجود مشکلاتی صادراتی صنایع دستی استان، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی کنونی به دنبال تامین بازارهای بین المللی برای صادرات صنایع دستی استان هستیم.

وی از افزایش ارتباطات استان در سطح بین المللی اطلاع داد و گفت: هر چند مشکلاتی در زمینه صادرات صنایع دستی وجود دارد اما خوشبختانه اداره کل میراث فرهنگی استان علاوه بر برطرف موانع صادرات صنایع دستی، به دنبال افزایش تعامل و ارتباط با دیگر کشورها مانند مجارستان است.

دهقان مهرجردی با بیان این که صادارت صنایع دستی در جریان مشکلات امروزی مغفول واقع گردیده است، اعلام کرد: در شرایط اقتصادی کنونی به دنبال تامین بازاری برای صنایع دستی استان در سطح بین المللی هستیم.

وی، فروشگاه آنلاین صنایع دستی یزد در سطح کشور را تنها استارتاپ موفق در زمینه صنایع دستی معرفی و در مورد برنامه های جدید آن در کشور، اعلام کرد: در حال حاضر این فروشگاه به دنبال بازارهای فرامرزی برای صنایع دستی یزد و حتی سایر استان هاست.

به گفته دهقان مهرجردی، مسئول این سایت معتبر کشوری با حمایت اندک اداره کل میراث فرهنگی در نمایشگاه های بین المللی حضور یافته و از این فرصت مغتنم در راستای بازاریابی صنایع دستی در کشورهایی مانند مجارستان بهره مند گردیده است.

وی اضافه نمود: علاوه بر فروش صنایع دستی، هم اکنون 30 متخصص و پرسنل تحصیل نموده عالی حوزه های مختلف صنایع دستی در این فروشگاه آنلاین کشوری به دنبال طراحی خانه هایی به سبک معماری ایرانی و با استفاده از صنایع دستی مورد پسند قشر هنردوست و دارای توان مالی برای خرید در سطح بین المللی هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر مسئول این سایت فروش صنایع دستی، محسن میرزازاده یکی از هنرمندان فعال استان در رشته سرامیک و چندین هنرمند در رشته های موسیقی و خوشنویسی نیز به عنوان نمایندگان کشور ایران در مجارستان حضور یافته و خوش درخشیده اند.

این مسئول استقبال از صنایع استان در این کشور را مطلوب خواند و در سرانجام یادآور شد: افزایش ارتباطات از طریق کانال های جدید صنایع دستی در کشور مجارستان و شرکت در نمایشگاه های مختلف صنایع دستی در دستور کار واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 412

به "یک کیلوگرم جابه جا کن یک میلیون تومان بگیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کیلوگرم جابه جا کن یک میلیون تومان بگیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید