10 هزار ریکشای برقی محموله های آمازون در هند را تحویل می دهند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، جف بزوس مدیر ارشد اجرایی آمازون طی سفرش به هند گفت قصد دارد با یک میلیارد دلار سرمایه گذاری در پروژه های فناوری، زیربنایی و لجستیکی به ایجاد یک میلیون شغل جدید در هند تا 2025 میلادی کمک کند.

10 هزار ریکشای برقی محموله های آمازون در هند را تحویل می دهند

این در حالی است که آمازون همچنین تاکید زیادی روی اهداف جاه طلبانه محیط زیستی خود دارد. این اهداف در کنار طرح تعهد اقلیمی این شرکت قرار گرفته است که در ماه سپتامبر 2019 میلادی اعلام شد.

طبق این طرح آمازون تعهد کرد تا 2040 انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از کسب و کارش را متوقف کند. به همین دلیل این شرکت به استارت آپ خودروسازیRivian سفارش ساخت 100 هزار وسیله برقی حمل بار را داده است. این وسایل نقلیه در سراسر جهان به کار گرفته می شوند. همچنین این شرکت اعلام کرده تا 2025 میلادی 10 هزار ریکشای برقی در هند نیز به کار می گیرد. در حقیقت استفاده از ریکشاهای برقی در هند یکی از نخستین گام های آمازون در دستیابی به هدف خود است.

ریکشاهای مذکور وسایل نقلیه 3 و 4 چرخه ای هستند که در هند طراحی و ساخته می شوند. این درحالی است که طی سال جاری زیر مجموعه آمازون در هند ناوگانی از خودروهای حمل بار برقی را در بیش از 20 شهر به کار می گیرد.

آخیل ساکسنا نائب رییس عملیات های آمازون در آسیا می گوید: در شاخه آمازون در هند ما به ساخت یک زنجیره تامین تقاضا تعهد کرده ایم که روی محیط زیست تاثیر کمی می گذارد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20579

به "10 هزار ریکشای برقی محموله های آمازون در هند را تحویل می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هزار ریکشای برقی محموله های آمازون در هند را تحویل می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید