11 مجرم تحت تعقیب در هویزه دستگیر شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرمانده انتظامی هویزه گفت: 11 مجرم تحت تعقیب و مخل نظم عمومی با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان دستگیر شدند.

11 مجرم تحت تعقیب در هویزه دستگیر شدند

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد مراونه شامگاه چهارشنبه هشتم مرداد اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی، طرح شناسایی و دستگیری مجرمان سابقه دار توسط ماموران متخصص اجرا شد. این طرح با تشکیل هشت گروه از عوامل انتظامی و تخصصی در چهار نقطه پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی اجرا و 11 مجرم تحت تعقیب محاکم قضایی، انتظامی و مخلان نظم عمومی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هویزه، استان خوزرستان گفت: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان 2 هزار لیتر گازوییل قاچاق، 46 راس دام قاچاق به ارزش 766 میلیون ریال، 2 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و مقادیری موادمخدر کشف شد. همچنین در این رابطه 26 دستگاه موتورسیکلت و 11 دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انهدام باند دزدان حرفه ای در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی، فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع سرقت منزل و محتویات داخل خودرو از چند شهروند در اندیمشک، شناسایی و دستگیری دزد یا دزدان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی نهاده شد. ماموران انتظامی کلانتری 11 اندیمشک با کار اطلاعاتی هویت و پاتوق اعضای باند پنج نفره دزدان حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی 2 عملیات در مخفیگاهشان دستگیر کردند. دربازرسی از مخفیگاه دزدان اموال سرقت شده از جمله تلویزیون، گیرنده دیجیتال، تلفن همراه، موتورجوش، کولر، دریل، دوربین مداربسته کشف شد. دزدان در بازپرسی پلیس به 30 فقره سرقت منزل و محتویات خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37666

به "11 مجرم تحت تعقیب در هویزه دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 مجرم تحت تعقیب در هویزه دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید