138 طرح مخابراتی درمازندران به بهره برداری رسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری اریا- 138 طرح مخابراتی بصورت ویدئو کنفرانسی در مازندران باحضورمسئولین استانی به بهره برداری رسید.

138 طرح مخابراتی درمازندران به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درشهرستان بابل: درمراسمی بصورت ویدئو کنفرانسی و با حضور مسئولانی استانی 138 طرح مخابرات در استان مازندران، با اعتباری به مقدار 980 میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

علی اصغرپورمدیرعامل شرکت مخابرات استان مازندران درحاشیه بهره برداری از این طرح ها گفت: سوییچ eg التپه، سوییچ sg شهرک صنعتی سلیمان آباد، پایش تصویری فریدونکنار ، ساختمان شماره اتش نشانی و ایجاد ظرفیت ftth برای برخی از مشترکان از جمله این طرحهاست .

وی اضافه نمود: پروژه هایی که امروز به بهره برداری رسید پس از دهه فجر سال 99 تا به امروز آماده شده است .

بهره برداری از 138 طرح مخابراتی در مازندرانوی شرح داد: توازن و عدالت در طرح های مورد بهره برداری امروز در تمامی شهر های مازندران رعایت شده است .

مدیر عامل مخابرات استان مازندران خاطر نشان کرد: روستایی در مازندران نداریم که از قطعی سیستم مخابرات رنج ببرد .

مدیر عامل مخابرات مازندران شرح داد: ما تمامی محصولات مورد نیاز خود را از 18 شرکت تولیدی استان تهیه می کنیم که خرید 15 میلیارد تومان کابل در سال گذشته از یک شرکت تولیدی، گواهی بر این ادعاست .

وی بیان داشت: بهره برداری از 138 طرح مخابراتی در مازندرانوی با اشاره به اینکه افزایش پهنای باند از جمله برنامه های این ارگان برای رضایت مندی مشترکان است اضافه نمود: از مسئولان تصمیم گیر در خواستی داریم که تعرفه ها یک نرخ منطقی به خود بگیرد .

علی اصغرپور اضافه نمود: علاوه بر افزایش پهنای باند مخابراتی تمامی شهرستان ها ، شبکه های مخابراتی روستایی استان هم با اجرای این طرح ها نوسازی و بهسازی و سوئیج های مخابرات شهری تعویض شده است .

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60600

به "138 طرح مخابراتی درمازندران به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "138 طرح مخابراتی درمازندران به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید