20 گجت ارزان قیمت و کاربردی که احتمالا آرزو می کنید زودتر شناخته بودید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هریک از ما در زندگی روزانه با دردسرهای شیرینی روبرو هستیم و دایم آرزو می کنیم ای کاش برای این مشکل کوچک هم محصول فناوری یا گجتی ساخته شده بود.

20 گجت ارزان قیمت و کاربردی که احتمالا آرزو می کنید زودتر شناخته بودید

اما این دردسرهای شیرین به قدری پیش پا افتاده و کوچک هستند که تصور نمی کنیم برای دخیل زیادی از کاربران مسئله باشند و شرکتی هم به فکرش رسیده باشد گجتی برای حل مشکل بسازد. درست اینجا را اشتباه می کنیم چون تنبل ها، راحت طلب ها، عاشقان فناوری و گجت و تجهیزات کاربردی بابت چنین گجت هایی پول خوبی می دهند.

در ادامه می خواهیم 20 گجت ساده، ارزان ولی جذاب و کاربردی به شما معرفی کنیم که شاید مدت ها در آرزوی خریدشان هستید یا اصلا خبر نداشتید که چنین محصولاتی هم تولید و عرضه شده است:

1- کابل شارژ آیفون

شاید سال ها است آرزو می کردید کابل های شارژ این قدر خشک و بی روح، زشت و شکننده و خراب شدنی نبودند. این کابل های شارژ آیفون می توانند برای شارژ دستگاه های دیگری مانند لپ تاپ ها، هدفون های بی سیم و غیره هم استفاده شوند و نیازی نیست هر چند وقت یک بار آن ها را عوض کنید.

2- جلوگیری از گره خوردن کابل هدفون و شارژر

محصول Cableyoyo یک گجت واقعا کاربردی است تا برای همیشه از دست گره خوردن کابل های شارژر و هدفون خلاص شوید و این کابل ها را زیباتر در کوله بگذارید.

3- لنزهایی برای آیفون قدیمی

اگر یک آیفون قدیمی دارید ولی دلتان می خواهد عکس های بهتری با دوربین آن بگیرید؛ یکی از این لنزها را بخرید و روی دوربین گوشی نصب کنید تا یک DSLR همراه داشته باشید.

4- کابل بلند با پریزهای مختلف

با این گجت دیگر هیچ محدودیتی در استفاده از پریزهای برق خانه نخواهید داشت. جالب است می توانید هر پریز را به سویی کشیده و یک دستگاه بدان وصل کنید.

5- نگه دارنده گوشی و کارت های اعتباری

برای افرادی که نمی دانند کارت های اعتباری خود را کجا قرار دهند و از سوی دیگر نمی دانند گوشی موبایل را کجا ثابت بگذارند.

6- مچ بندی با قابلیت شارژر USB

هر وقت باتری گوشی تمام شد؛ کافی است این مچ بند را باز کرده و شروع به شارژ گوشی کنید. گجتی که می تواند همیشه همراه شما باشد.

7- سربند با بلندگوی داخلی

قطعا یکی از بهترین گجت هایی است که خواهید داشت. در زمستان و هوای سرد، گوش شما را گرم نگه می دارد و البته همزمان موسیقی گوش می کنید.

8- هدفون گردنبندی

دیگر نیازی نیست که کابل هدفون خود را زیر لباس پنهان کنید یا نگران ظاهر و تیپ خود در حین گوش دادن به موسیقی باشید. این گردنبد قابلیت آهن ربایی دارد تا به گوشی بچسبد.

9- ذره بین گوشی تلفن همراه

نیازی نیست چند صد دلار بدهید تا صفحه نمایش گوشی بزرگ تری داشته باشید. این گجت را بخرید تا ویدیوها و تصاویر را در اندازه بزرگ تری تماشا کنید.

10- سه پایه دوربین گوشی

کوچک و انعطاف پذیر برای مسافرت ها و دورهمی ها تا لذت عکس های گروهی را از دست ندهید.

11- بلندگوی بلوتوثی ضد آب و قابل حمل

با این گجت، دوش دریافت در حمام را تبدیل به یک کنسرت کنید. 12 ساعت شارژ باتری دارد و با همه دستگاه های بلوتوثی کار می کند.

12- استند شارژر سه کاره

همه محصولات اپل خود را با هم شارژ کنید تا در زمان صرفه جویی کرده باشید.

13- اسپلیتر سه کاره

در جمع های محبت آمیز با این گجت همه با هم گوش کنید و تماشا کنید.

14- شارژ سریع همزمان 6 دستگاه

اگر این گجت را در مسافرت، مدرسه و داشنگاه با خود داشته باشید؛ هیچ وقت منتظر شارژ دستگاهی نمی مانید. یک پایه شارژر سریع برای چندین دستگاه USB است.

15- کاور وبکم

خیلی نگران حریم خصوصی و وبکم لپ تاپ خود هستید؛ یکی از این کاورها را خریداری کرده و روی لپ تاپ نصب کنید.

16- شارژر مبلی

برای افرادی است که به دکوراسیون و زیبایی خانه زیاد اهمیت می دهد. این شارژر را می توانید در لایه های مبل و کوسن ها قایم کنید ولی همزمان دو دستگاه را شارژ می کند.

17- نگه دارنده ایرپاد

یک جفت Earhoox برای نگه داری EarPods و AirPods اپل تا در هنگام ورزش، دویدن، پیاده روی و کارهای بیرون از خانه مواظب شان باشند.

18- ماوس انگشتی بی سیم

برای افزایش بهره وری و کار با ماوس در هنگام تایپ ساخته شده است. با سه انگشت شما کار می کند و بسیار بهتر از تاچ پدهای لپ تاپ ها است.

19- نگه دارنده تبلت

مخصوص افرادی که وقتی وارد رخت خواب می شوند؛ تازه می خواهند قسمت جدید سریال محبوب شان را ببینند یا به تماشای زنده فوتبال بنشینند ولی از دریافت دو دستی تبلت خسته شدند.

20- پریز هوشمند بی سیم

وقتی می خواهید دستگاهی مانند تلویزیون را از اتاق دیگری خاموش کنید؛ کافی است به بلندگوی هوشمند یا دستیار صوتی الکسا دستور دهید و دیگر خودتان به زحمت نیفتید.

منبع

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13995

به "20 گجت ارزان قیمت و کاربردی که احتمالا آرزو می کنید زودتر شناخته بودید" امتیاز دهید

2 کاربر به "20 گجت ارزان قیمت و کاربردی که احتمالا آرزو می کنید زودتر شناخته بودید" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 گجت ارزان قیمت و کاربردی که احتمالا آرزو می کنید زودتر شناخته بودید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید