224درصد تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال در قزوین جذب شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، حمید رضا تبسمی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: کل اعتبار تخصیص یافته به استان در بخش کشاورزی 421 میلیارد ریال است که تاکنون 942 میلیارد به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده است.

224درصد تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال در قزوین جذب شد

وی اضافه نمود: تاکنون 9 هزار و 165 نفر در سامانه کارا ثبت نام نموده اند که با تعامل حداکثری میان معاونت برنامه ریزی وامور اقتصادی این سازمان با بانکهای عامل، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان دبیرخانه کارگروه و استانداری و همچنین مراجع تصمیم گیری در شهرستانهای استان، طرح های متقاضیان در کمیته های فنی مورد آنالیز قرار گرفته است.

تبسمی توضیح داد : در همین راستا؛ 3 هزار و 888 طرح تایید که پس از تایید کارگروه ها 247 طرح با اعتباری به مبلغ یک هزار و 341 میلیارد ریال در بانک مصوب شده است.

وی اضافه نمود : از این تعداد 229 طرح با اعتباری به مبلغ 942 میلیارد ریال موفق به جذب تسهیلات شدند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه نمود: شهرستان بوئین زهرا با معرفی 58 واحد تولیدی و دریافت 316 میلیارد ریال بیشترین تسهیلات را در بین شهرستانهای استان دریافت نموده است.

وی رسته های اولویت دار بخش کشاورزی را؛ کشت زعفران وگیاهان دارویی، پرورش دام سبک وسنگین، پرورش و تولید طیور و زنبور عسل، شیلات وآبزیان، کشت نهال و بذر، صنایع غذایی وتبدیلی تکمیلی کشاورزی، بسته بندی میوه و سبزی و نان برشمرد.

تبسمی یاد آور شد : هدف از پرداخت این نوع تسهیلات؛ حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی است.

به گفته وی؛ با ارائه این تسهیلات پیش بینی می گردد 1384 شغل جدید در منطقه ایجاد گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2180

به "224درصد تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال در قزوین جذب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "224درصد تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال در قزوین جذب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید