3700 کارمند توئیتر اخراج می شوند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، به این ترتیب برای کاهش هزینه ها، تعداد کارمندان توئیتر کمتر از نصف خواهد شد. تیمی از مشاوران هم اکنون مشغول نهایی سازی طرح اخراج کارمندان هستند. بعلاوه یکی از گزینه های مورد بحث برای کارمندان اخراجی آن است که حقوق 60 روز آنها پرداخت گردد.

3700 کارمند توئیتر اخراج می شوند

کارمندانی که شغل شان در توئیتر حفظ می گردد احتمالاً باید در محل کار حضور یابند. به نوشته بلومبرگ ماسک تصمیم دارد سیستم دورکاری این شرکت را لغو و با حفظ چند استثنا، از کارمندان بخواهد به دفاتر کاری برگردند.

این نشریه خبری قبلاً اعلام نموده بود کارمندان توئیتر درباره تغییراتی که ماسک در این سیاست اجرا می نماید، نگران هستند. البته ماسک چندان از دورکاری کارمندان در شرکت های دیگرش نیز راضی نبود و قبلاً به کارکنان تسلا و اسپیس ایکس اولتیماتوم داده و از آنها خواسته بود هر هفته 40 ساعت در محل کار حاضر شوند یا استعفا دهند.

ماسک علاوه بر اخراج تعداد زیادی از کارمندانش (برای صرفه جویی در هزینه ها) تغییرات زیادی در شیوه درآمدزایی شرکت ایجاد می نماید و به عنوان مثال میخواهد هزینه دریافت تیک آبی توئیتر را از3 به 8 دلار افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 83183

به "3700 کارمند توئیتر اخراج می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3700 کارمند توئیتر اخراج می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید