5 پروژه مطالعاتی در منطقه 2 تهران کلید خورد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه2 گفت: 5پروژه مطالعاتی و پزوهشی با هدف ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی پروژه های شهری و دستیابی به توسعه پایدار شهری کلید خورد.

5 پروژه مطالعاتی در منطقه 2 تهران کلید خورد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،یوسف مزارعی ،معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه با اشاره به اینکه ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی (اتاف) به عنوان یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری در ارتقای کیفی پروژه ها در دستور کار واقع شده است ،گفت: بررسی و شناسایی تاثیرات و پیامدهای نهان (مثبت و منفی) اجتماعی و فرهنگی و ارایه راهبرد و راهکار برای هر گونه مداخله در زندگی شهروندان، اعم ازسیاست ها، برنامه ها، طرح ها و پروژه ها در مقیاس شهری، منطقه ای ،محلی و بهبود سطح کیفیت زندگی شهروندان از جمله اهداف اجرای این طرح است.

معاون شهردارمنطقه 2 افزود: با هماهنگی دفتر مطالعات اجتماعی 4پروژه مطالعاتی تاثیرات اجتماعی وفرهنگی و یک مورد پژوهش کوچک مقیاس انجام می شود.

او افزود: طرح های مطالعاتی برای پروژه هایی همچون احداث راستا 44 کیلومتری دوچرخه سواری (باغ راه فدک،پارک پردیسان،بوستان نهج البلاغه)،طرح فضای کار اشتراکی باغات طرشت،ناحیه نوآوری شریف، پلازای خیابان پاکنژاد و طرح مناسب سازی معابر و فضاهای شهری برای دسترسی افراد توان یاب انجام می شود.

معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه2گفت: نتایج مطالعات ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی جهت بهره گیری در اجرای تصمیم گیری ها ارائه می شود.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47270

به "5 پروژه مطالعاتی در منطقه 2 تهران کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 پروژه مطالعاتی در منطقه 2 تهران کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید