آتش سوزی در خوابگاه دختران با پتو خاموش شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ناایمن بودن تجهیزات آشپزی در یک خوابگاه خودگردان دخترانه در اصفهان، آشپزخانه را به حریق کشید.

آتش سوزی در خوابگاه دختران با پتو خاموش شد

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته (جمعه) حوالی ساعت 21:30 شب، یک خوابگاه خودگردان دخترانه، واقع در خیابان محتشم کاشانی دچار حریق شد.

دانشجویان این خوابگاه را دانشجویانی از دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی و هنر اصفهان تشکیل می دهند. دانشجویانی که شاهد این اتفاق بوده اند به خبرنگاران خبرنگاران می گویند آتش در نهایت توسط حراست خوابگاه و از طریق یک عدد پتو خاموش شده است.

محسن گلابی- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ـ ضمن تایید این خبر به خبرنگار خبرنگاران گفته این حریق در طبقه پنجم یک ساختمان هفت طبقه اتفاق افتاده که منشا آتش سوزی یک اجاق گاز بوده است.

وی ادامه داد: این ساختمان یک خوابگاه خودگردان دخترانه متعلق به بخش خصوصی بوده است. علت آتش سوزی رعایت نکردن ایمنی در انتقال گاز عنوان شده. بعد از اطلاع آتش نشانی، اکیپ های اطفا حریق از ایستگاه شماره 3 به این منطقه اعزام شده و بعد از اطمینان از برطرف خطر با آنالیز چند واحد دیگر از این خوابگاه، نسبت به رعایت نکات ایمنی تذکر می دهند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید نمود: این حریق تلفات جانی نداشته و خسارت های مالی آن نیز سبک گزارش شده است. با این حال این اتفاق لزوم نظارت بیشتر دانشگاه ها بر خوابگاه های خودگردانی که با آنها قرارداد دارند را نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1842

به "آتش سوزی در خوابگاه دختران با پتو خاموش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در خوابگاه دختران با پتو خاموش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید