آخرین آمار بیماری کرونا در اصفهان ، 8 نفر مبتلا و یک فوتی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای هشت نفر در این استان به ویروس کرونا و فوت یکی از آنها بر اثر این بیماری تا ظهر روز پنجشنبه هشتم اسفند اطلاع داد.

آخرین آمار بیماری کرونا در اصفهان ، 8 نفر مبتلا و یک فوتی

به گزارش خبرنگاران آرش نجیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه نمود: فردی که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرد، از سالمندان و با بیماری زمینه ای در شهر اصفهان بود.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته 2 نفر مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده بود، گفت: در جدیدترین آمار وزارت بهداشت، 6 مورد تایید شده دیگر در ابتلا به کرونا از استان اصفهان شناسایی شد.

نجیمی ادامه داد: در مجموع، از هشت نفر مبتلا به این بیماری در استان اصفهان تا پنجشنبه هشتم اسفند، یک نفر فوت کرد، سه نفر از بیمارستان ترخیص شدند و چهار نفر همچنان بستری هستند.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون در بین مبتلایان در استان اصفهان هیچ کودکی به چشم نمی خورد، اعلام نمود: یکی از افراد مبتلا به کرونا در شهرضا است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر روز پنجشنبه اعلام نمود: آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به 245 نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به 26 نفر رسیده است.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 23308

به "آخرین آمار بیماری کرونا در اصفهان ، 8 نفر مبتلا و یک فوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آمار بیماری کرونا در اصفهان ، 8 نفر مبتلا و یک فوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید