آخرین اخبار از شرایط کادر تعدیل شده بیمارستان های خصوصی، پرستاران تعدیل شده به نظام پرستاری مراجعه کنند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس سازمان نظام پرستاری کشور گفت: پرستارانی که در چند ماه اخیر بیکار شده اند به سازمان نظام پرستاری مراجعه کنند تا به مطالبات آنها رسیدگی شود.

آخرین اخبار از شرایط کادر تعدیل شده بیمارستان های خصوصی، پرستاران تعدیل شده به نظام پرستاری مراجعه کنند

محمد میرزابیگی در مصاحبه با خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، در مورد پیگیری مطالبات پرستاران کشور از دولتاظهار کرد: در راستای پیگیری های اجرا شده برای احقاق حقوق پرستاراننظام پرستاری با رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه، معاون اول رئیس جکهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه جلساتی را داشتیم تا بتوانیم مسائل پرستاران را حل کنیم.

وی افزود: حدود 12 سال پیش در راستای اجرای هرچه بهتر قوانین نظام پرستاری قوانینی را تصویب کردیم که علی رغم طی کردن مراحل اداری هنوز اجرا نشده است که می توان به قوانین تعرفه گذاری و بهره وری اشاره کرد.

میرزابیگی خاطرنشان کرد: برهمین اساس قرارشد دیوان عدالت اداری در رابطه با احقاق حقوق تضییع شده پرستاران اقدام فوری کند و سازمان بازرسی علت عدم اجرای برخی از قوانین مصوب درحوزه پرستاری را ظرف 4 ماه بررسی کند.

وی ادامه داد: رئیس قوه قضائیه با نگاهی جامع و کارشناسی دو دستور را در حوزه قوه خود برای پیگیری مطالبات به سازمان بازرسی و دیوان عدالت دادند که امیدواریم این تصمیمات محقق شود.

میرزابیگی در مورد مطالبات پرستاران بیمارستان خصوصی نیز گفت: به دنبال تعدیل نیرو برخی مراکز درمانی خصوصی برخی پرستاران مطالباتی داشتند که به همین دلیل به وزیر بهداشت نامه ای ارسال کردیم تا به شرایط این عزیزان رسیدگی شود.

رئیس سازمان نظام پرستاری کشور گفت: پرستارانی که در چند ماه اخیر بیکار شده اند به سازمان نظام پرستاری مراجعه کنند تا به مطالبات آنها رسیدگی شود.

4076/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 خرداد 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29460

به "آخرین اخبار از شرایط کادر تعدیل شده بیمارستان های خصوصی، پرستاران تعدیل شده به نظام پرستاری مراجعه کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از شرایط کادر تعدیل شده بیمارستان های خصوصی، پرستاران تعدیل شده به نظام پرستاری مراجعه کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید