شروع طرح کنترل مسافران در ورودی های کردستان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دانشگاه علوم پزشکی کردستان با همکاری هلال احمر و پلیس هدایت و رانندگی طرح کنترل مسافران ورودی از نظر شرایط سلامت و علائم بیماری کرونا در 4 راستا ورودی به این استان را از روز پنجشنبه 22 اسفند شروع کرد.

شروع طرح کنترل مسافران در ورودی های کردستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در کردستان، این طرح با ایجاد پایگاه هایی در چهار جهت ورودی کرمانشاه به کامیاران، زنجان به بیجار، ورودی همدان به قروه (روستای وینسار) و جهت بوکان به سقز اجرایی می گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اضافه نمود: نیروهای این جمعیت با هدف یاری به دانشگاه علوم پزشکی در 4 جهت ورودی استان مستقرشدند و کار تست تب سنجی افراد و مسافران ورودی را انجام می دهند.

محمدباقر محمدی اضافه نمود: هلال احمر در کنار کار تب سنجی و کنترل سلامت افراد از لحاظ داشتن علائم کرونا، به توزیع بروشورهای آموزشی در ورودی های چهارگانه استان میان مسافران و دیگر افراد اقدام می نماید.

وی به انجام ضدعفونی معابر عمومی و محله به محله در سنندج در 4 شب گذشته نیز اشاره نمود و گفت: این کار در شب های آینده نیز با یاری سپاه در شهر سنندج ادامه پیدا می نماید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از اهدای 20 هزار لیتر مواد ضدعفونی توسط کارخانه ای در اردبیل به هلال احمر استان اطلاع داد و گفت: با دریافت این مواد کار ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر سقز، بانه و دیواندره در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان نیز گفت: ماموران در پایگاه های ایجاد شده در ورودی های استان، ضمن کنترل خودروها، مسافران احتمالی را از نبود فضا و عدم آمادگی برای پذیرایی از مهمانان در استان مطلع می نمایند.

سرهنگ برزو مرادی اضافه نمود: ماموران راهنمایی و رانندگی سرنشینان خودروهای عبوری در ورودی ها را برای انجام تست تب سنجی به سمت پایگاه ها راهنمایی می نمایند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25079

به "شروع طرح کنترل مسافران در ورودی های کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح کنترل مسافران در ورودی های کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید