آموزش آمادگی بچه ها برای سال تحصیل در رادیو

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - برنامه کودک من با موضوع پاسخگویی سئوالات و دغدغه های والدین روانه آنتن رادیو سلامت می گردد و درباره نحوه رفتار با بچه ها آموزش های لازم را می دهد.

آموزش آمادگی بچه ها برای سال تحصیل در رادیو

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده برنامه کودک من در این باره می گوید: این برنامه از تولیدات گروه بهداشت روان رادیو سلامت است که با حضور دکتر سایناز مودت رواشناس کودک و نوجوان روانه آنتن می گردد. در برنامه روز چهارشنبه 31 شهریور ماه به موضوع بچه ها و آمادگی برای سال تحصیل می پردزایم که ساعت 16 و 30 دقیقه پخش می گردد.

وی ادامه می دهد: این برنامه جوابگوی سئوالات و دغدغه های والدین است. کوشش می کنیم در قالب برنامه کودک من به موضوعات مختلف در حوزه بهداشت روان کودک بپردازیم و اطلاعاتی را در مورد نحوه رفتار با کودک، آموزش سبک زندگی و مهارتهای ده گانه در اختیار والدین قرار دهیم.

محورهای برنامه شامل آموزش مهارت هایی در حوزه های خودآگاهی، همدلی، روابط بین فرد، ارتباط موثر، مقابله با استرس، مدیریت هیجان، حل مسئله، تصمیم گیری، تفکر خلاق، تفکر نقادانه و .. است. بعلاوه موضوعاتی همانند چگونه کودک با نشاطی داشته باشیم، آموزش عذرخواهی به کودک، افزایش اعتماد به نفس به کودک، نحوه تشویق کودک برای غذاخوردن و آموزش قوانین مختلف به کودک را مورد آنالیز قرار گرفته می گردد. مخاطبان می توانند اگر سوالی دارید درزمان پخش برنامه 30000102 پیامک بدهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 64356

به "آموزش آمادگی بچه ها برای سال تحصیل در رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش آمادگی بچه ها برای سال تحصیل در رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید