از افزایش مناسبات در حوزه های مختلف بین صربستان و اردبیل استقبال می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، از افزایش مناسبات در حوزه های مختلف بین صربستان و اردبیل استقبال می گردد.

از افزایش مناسبات در حوزه های مختلف بین صربستان و اردبیل استقبال می گردد

سید حامد عاملی (استاندار اردبیل) در جریان رویداد بین المللی اردبیل 2023 و در نشست با سفیر صربستان در ایران اظهار کرد: طی ماههای گذشته جهت همکاری و تعامل بین شرکتهای فعال در حوزه بذر کشاورزی با مجموعه های صربستان ارتباط برقرار شده و با توجه به ظرفیت های موجود صربستان و استان اردبیل در حوزه کشاورزی، ضروری است این همکاری ها را افزایش داده و از تجربیات و دانش های یکدیگر استفاده گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های نساجی، کشاورزی، صنعت، صنایع چوبی، شیرآلات، غذا و دارو و گردشگری استان اردبیل و ظرفیت های موجود کشور صربستان در حوزه های گوناگون، باید همکاری ها و ارتباطات فعالی بین بخش های دولتی و خصوصی دوطرف برقرار گردد.

استاندار اردبیل توضیح داد: با توجه به برگزاری رویداد بین المللی اردبیل 2023، پیشنهاد می گردد که با هماهنگی وزارت امور خارجه ایران، حوزه گردشگری استان اردبیل طی یک یا دو روز در بلگراد به مردم معرفی گردد.

عاملی ادامه داد: دعوت می گردد تا طی ماههای آینده با برنامه ریزی لازم جهت سفر چند روزه به استان اردبیل، از ظرفیت های موجود استان در حوزه گردشگری، کشاورزی و...بازدید داشته باشید.

دراگان تودورویچ (سفیر کشور صربستان در ایران) نیز در این نشست بیان نمود: کشور صربستان به عنوان یکی از کشورهای حوزه اروپا با ایران ارتباط بسیار مثبتی دارد و افزایش مناسبات مالی یکی از راههای افزایش ارتباط با ایران است.

سفیر صربستان در ایران گفت: با توجه به ظرفیت های موجود استان اردبیل در حوزه کشاورزی، گردشگری و...، از افزایش مناسبات در حوزه های مختلف بین کشور صربستان و اردبیل استقبال می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 88338

به "از افزایش مناسبات در حوزه های مختلف بین صربستان و اردبیل استقبال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از افزایش مناسبات در حوزه های مختلف بین صربستان و اردبیل استقبال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید