اعلام زمان تکمیل بیمارستان اسلام آباد غرب

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرپرست نظارت برساخت بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب؛ از اتمام ساخت این بیمارستان تا سرانجام خرداد امسال اطلاع داد و گفت: پس از عملیات ساخت؛ این بیمارستان برای نصب تجهیزات پزشکی تحویل دانشگاه علوم پزشکی می گردد.

اعلام زمان تکمیل بیمارستان اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، علیرضا پرنیان یکشنبه 7 اردیبهشت اضافه نمود: کار مقاوم سازی این بیمارستان به سرانجام رسیده و عملیات تأسیسات مکانیکی و برقی آن 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او پیشرفت این بیمارستان را 60 درصد اعلام نمود و ابراز امیدواری کرد طبق تعهد پیمانکار پروژه و قول او به استاندار کرمانشاه کار ساخت تا سرانجام خردادماه به اتمام برسد.

پرنیان گفت: ساخت وساز بیمارستان اسلام آباد غرب با 2 شیفت کاری در حال انجام است، از چهارم فروردین ماه این پروژه با رعایت پروتکل های بهداشتی ناشی از بیماری کرونا با 130 کارگر و 20 مهندس مشغول به فعالیت است.

وی اظهار کرد: تمام مصالح موردنیاز احداث بیمارستان اسلام آباد غرب قبل از عید نوروز 99 خریداری شده و شیوع بیماری کرونا اثری بر تأمین مصالح این پروژه تا به امروز نداشته است.

سرپرست نظارت برساخت بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب؛ در ادامه بیان داشت: برای ساخت ابنیه بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب 12میلیارد و 600 میلیون تومان و برای تأسیسات مکانیکی و برقی آن پنج میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار لحاظ شده است.

بخش عمده ای از (فاز دوم) بیمارستان اسلام آباد غرب در جریان زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان سال 96 غرب استان کرمانشاه دچار آسیب شد درحالی که چند ماه قبل از زلزله به بهره برداری رسیده بود و مرحله اول آن که قدمت زیادی داشت نسبت به مرحله دوم آسیب کمتری دید.

در جریان سفر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بهمن ماه سال 97 به استان کرمانشاه پیمانکار پروژه وعده کرد که حتی پیش از سرانجام قرارداد و تا تابستان 98 طرح را به سرانجام برساند، اما بازسازی این بیمارستان به دلیل مسائل حقوقی مدتی متوقف شد و به تازگی با پیگیری های استاندار کرمانشاه از ابتدای بهمن قرارداد بازسازی آن منعقدشده و اکنون پیمانکار در حال فعالیت است.

شهرستان اسلام آباد غرب با بیش از 150 هزار نفر جمعیت در 100 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال 96 در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.

این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و بر اساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزیی دید.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30256

به "اعلام زمان تکمیل بیمارستان اسلام آباد غرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان تکمیل بیمارستان اسلام آباد غرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید