اقدام به تاسیس مرکز مطالعات نوآوری صنایع خلاق

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جهاددانشگاهی واحد علم و صنعت اقدام به تاسیس مرکز مطالعات نوآوری صنایع خلاق نموده است.

اقدام به تاسیس مرکز مطالعات نوآوری صنایع خلاق

به گزارش خبرنگاران، در زیست بوم کارآفرینی، مراکز نوآوری برای ایجاد، توسعه و رشد کسب وکارهای کوچک و دانش بنیان تاسیس می­شوند. از آنجایی که توسعه فضای نوآوری و ایجاد درک مناسبی از مفاهیمی همچون فراوری ایده، غربالگری ایده، ایده پروری، توسعه مفهومی و تست محصول اولیه، تیم سازی، استراتژی توسعه و بازاریابی جزو گام های اولیه برای فراوری زیست بوم کارآفرینی محسوب می گردد مراکز نوآوری به عنوان متولیان شبکه سازی و ارائه برخی خدمات جانبی برای هسته ­های فن­ آور و کارآفرینان شرکت­ های کوچک معرفی می­ شوند.

بر همین اساس معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد علم و صنعت ایران به عنوان بازوی دانشجویی واحد، با توجه به اهمیت اشتغال و کارآفرینی دانشجویان و با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و سازمان تجاری ­سازی فناوری و اشتغال دانش ­آموختگان جهاد دانشگاهی و به منظور ارائه خدمات مشاوره­ ای مربوط به توسعه کسب و کارهای خلاق که شامل؛ خدمات مدیریت مالکیت فکری، خدمات رهبری و توسعه سرمایه انسانی اعم از تیم سازی و ارتقا توانمندیهای شغلی، تدوین و انتشار گزارش های سیاستی در حوزه صنایع خلاق، همکاری با معاونت علمی و فناوری برای اخذ تاییدیه همکاری به عنوان کارگزار معاونت، ارائه خدمات حقوقی و ارزش­ گذاری استارت­ آپ ­ها و خدمات منتورینگ و مشاوره تاسیس و توسعه استارت­ آپ و معرفی به مرکز رشد، می­گردد، اقدام به تاسیس مرکز مطالعات نوآوری صنایع خلاق نموده است.

در همین راستا این مرکز از زمستان گذشته برنامه ­های آموزشی و ترویجی خود را در حوزه نوآوری با عنوان کافه دانشجو شروع کرد که با استقبال دانشجویان همراه شد. از همین رو، با هماهنگی بیشتر با مدیریت فناوری دانشگاه علم و صنعت به گسترش فعالیت ­های خود در سال تحصیلی جاری پرداخته است تا علاوه بر برنامه ­های ترویجی-آموزشی، رویدادهای استارت­ آپی حوزه فنی-مهندسی را نیز برگزار کند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1448

به "اقدام به تاسیس مرکز مطالعات نوآوری صنایع خلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام به تاسیس مرکز مطالعات نوآوری صنایع خلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید