انتقاد از نحوه انتخابات کمیسیون داوران کشتی، کار منطقی صورت نگرفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، انتخابات کمیسیون داوان کشتی کشور هفته گذشته به طور غیر حضوری و الکترونیکی برگزار شد. انتخاباتی که رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بر آن نظارت داشتند و طبق اعلام کمیته داوران با مشارکت 96 درصدی رای دهندگان نیز همراه بود.

انتقاد از نحوه انتخابات کمیسیون داوران کشتی، کار منطقی صورت نگرفت

در پایان این انتخابات 119 آرای صحیح اخذ شد که نتایج آن به شرح زیر است:

داور S1 (المپیکی) بین المللی: محمد مصلایی پور (46 رای)

داور درجه یک بین المللی: 1- مهدی آقاولی (68 رای) 2- غلامرضا طاهرخانی (49 رای) 3- رضا علی اصغری (29 رای)

علی البدل: محمد رحیم پور (27 رای)

داور درجه دو و سه بین المللی: 1- میلاد قلاوند (33 رای) 2- ابوالفضل سبزعلی (28 رای)

علی البدل: فرید بهرامی (28 رای)

به همین دلیل مهدی آقاولی که بالاترین رای را در بین داوران درجه یک بین المللی در این انتخابات کسب کرده به نحوه برگزاری آن انتقاد دارد. این داور درجه یک بین المللی کشتی کشورمان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: به رغم برخورداری از بالاترین رای که با اعتماد همکارانم به من کسب شد به نحوه انتخابات و انتصابات کمیسیون داوران انتقاد دارم.

وی شرح داد: ما در انتخابات کمیسیون داوران شاهد انتصابات هم بودیم که به نظر من این کار به هیچ عنوان منطقی نبود. یا همه داوران انتصاب می شدند و یا باید همه در انتخابات شرکت می کردند، چرا که این انتخابات با شرایطی که برگزار گشت فقط باعث دودستگی می شود.

آنالیزور داوری تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: در انتخابات دوره قبلی کمیسیون داوران نیز با اختلاف 4 رای انتخاب شدم و در این دوره هم با 20 رای اختلاف، نفر اول بودم. مطمئنا لطف همکاران به من و اعتماد آنها باعث می شود تا مسئولیت من نیز در کمیسیون داوران بسیار سنگین تر شود.

آقاولی در خصوص اولویت برنامه های کمیسیون داوران نیز گفت: نحوه پرداخت حق الزحمه داوران در اولویت برنامه های من است که متاسفانه از چندین سال قبل هنوز پرداخت نشده است. ضمن اینکه هزینه ایاب و ذهاب داوران نیز بسیار کم است که باید طبق تورم موجود حساب شود. به هر حال امیدوارم با نظر مساعد علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، این مسایل برطرف شود.

داور درجه یک بین المللی با تاکید بر اینکه داوران کشتی ایران باید در میادین بین المللی و بزرگ در جایگاه اصلی خودشان قرار داشته باشند، اضافه نمود: متاسفانه امسال در رقابتهای جهانی هیچکدام از داوران ما در دیدارهای فینال قضاوت نکردند که این موضوع جای تامل دارد. در صورتیکه در سالهای قبل حتی سوت طلایی رقابتهای جهانی و المپیک نیز به داوران ما تعلق می گرفت.

وی در پایان ادامه داد: ما داوران توانمند و شایسته ای داریم که می توانند گام در راه بزرگان بگذارند اما این مساله نیاز به برنامه ریزی و اعتماد به این داوران دارد. کشتی از سه ضلع داور، مربی و کشتی گیر تشکیل شده، ولی متاسفانه داوران کشتی خیلی مظلوم هستند و با اینکه بار اصلی قضاوت مسابقات بزرگ و سرنوشت ساز را بر دوش می کشند، باز هم مورد کم لطفی و بی توجهی قرار می گیرند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17826

به "انتقاد از نحوه انتخابات کمیسیون داوران کشتی، کار منطقی صورت نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از نحوه انتخابات کمیسیون داوران کشتی، کار منطقی صورت نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید