اولین همایش ملی مدرسه فردا در اردبیل برگزار گردید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اولین همایش ملی مدرسه فردا در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار گردید.

اولین همایش ملی مدرسه فردا در اردبیل برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در این همایش گفت: در همایشهای علمی باید جامعه هدف تعیین گردد تا بتواند خروجی لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: انتظار می رود که مسئولان برگزاری همایشهای علمی، نتایج مقالات علمی ارائه شده را در اختیار مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز بگذارند.

ندایی با اشاره به اهمیت اصلاح ساختار در آموزش و پرورش توضیح داد: تغییرات برای کاهش آسیبهای اجتماعی باید از آموزش و پرورش آغاز گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه در حوزه آموزش و پرورش احتیاج به تصمیم گیری در سطح کلان است، اضافه نمود: برای توسعه پایدار در کشور باید در آموزش و پرورش کارهای اساسی انجام گردد و این کار با اجرا شدن سند بنیادین آموزش و پرورش محقق شدنی است.

ترحم مصری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در جامعه امروزی شریانهای آموزشی به مراکز دیگری واگذار شده است.

وی ادامه داد: باید فلسفه آموزشی تغییر پیدا کند و باید به دانش آموزان یاد بدهیم که روی محتوا کار نمایند.

مصری اضافه نمود: وظیفه ما ارائه و دفاع از روح حقیقت است و ما باید بتوانیم این فضیلت را در دانش آموزان و دانشجویان تقویت کنیم.

عادل زاهد بابلان عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و دبیر علمی اولین همایش ملی مدرسه فردا گفت: دنیا مدرسه بزرگی است و خداوند اولین معلم و پیامبران و امامان با واسطه معلمان بعدی بوده اند.

وی با اشاره به اینکه باید خود را با تغییرات فرهنگی و نظم دنیای هماهنگ کنیم، ابراز امیدواری کرد: با شناسایی روند تغییرات و آماده شدن برای آینده، تغییرات را مدیریت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16340

به "اولین همایش ملی مدرسه فردا در اردبیل برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین همایش ملی مدرسه فردا در اردبیل برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید