بردیده: به تعویق انداختن سوپر لیگ به ضرر جامعه کاراته است، فدراسیون بازنگری کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرپرست تیم پاس ناجا گفت: برگزاری مسابقات نیم فصل دوم سوپر لیگ سال گذشته بعد از رقابت های المپیک به ضرر جامعه کاراته است.

بردیده: به تعویق انداختن سوپر لیگ به ضرر جامعه کاراته است، فدراسیون بازنگری کند

عقیل بردیده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد برگزاری نیم فصل دوم مسابقات سوپر لیگ کاراته بعد از رقابت های المپیک گفت: مدتی است شیوع کرونا مانع برگزاری مسابقات شده و با توجه به اینکه مسابقات دور رفت سوپر لیگ در سال گذشته برگزار گردید، منطقی نیست دور برگشت مسابقات و فینال آن بعد از المپیک توکیو و به فاصله 7 ماهه از دور رفت برگزار گردد.

وی اضافه نمود: این امر می تواند باعث دلسردی اسپانسر هایی که پا به کاراته می گذراند، گردد و انگیزه ای برای ادامه تیمداری در کاراته نداشته باشند. قطعاً با این شرایط بعد از فروکش کردن ویروس کرونا برای جذب مجدد اسپانسرها دچار مسائل جدی خواهیم شد. رقابت بازیکنان در لیگ جدا از رقابت سالم و هیجان سازنده، باعث درآمد بازیکنان کاراته خواهد شد، که اگر سازمان لیگ به این موضوع توجه نکند، علاوه بر آسیب مالی به ورزشکاران دیگر اسپانسری نمی ماند که بخواهد در کاراته سرمایه گذاری نموده و حمایتی داشته باشد.

سرپرست تیم پاس ناجا توضیح داد: اگر ملی پوشان کاراته می توانند در دوران سربازی خود به اردوهای تیم ملی و میادین مختلف رقابت برسند به خاطر وجود تیم هایی همچون پاس ناجا و رعد پدافند است که هر ساله با جذب بازیکن به کاراته کشور یاری می نمایند. تیم پاس با حفظ شرایط فعالیت قهرمانی برای مشمولان قهرمان و جذب سالانه سه یا چهار بازیکن آزاد همیشه نقش حفظ قهرمانان و نخبگان ورزش کاراته را ایفا نموده است. تیم های کاراته پاس در معرفی ورزشکاران با آتیه و بازیکن سازی همیشه خوش درخشیده اند.

بردیده در مورد راه چاره برگزاری مسابقات سوپر لیگ گفت: فدراسیون کاراته می توانند همانند سایر رشته ها با یک برنامه ریزی منظم دور برگشت مسابقات را برگزار کند و هفته پایانی بعد از المپیک و با حضور المپین ها انجام گردد. از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ انتظار داریم در امر زمانبندی برگزاری از سرپرستان تیم ها هم نظر خواهی نمایند. می خواهیم فدراسیون نسبت به این موضوع تجدد نظر کند تا شاهد مسائل و ضرر تیم های کاراته و ورزشکاران نباشیم.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57997

به "بردیده: به تعویق انداختن سوپر لیگ به ضرر جامعه کاراته است، فدراسیون بازنگری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بردیده: به تعویق انداختن سوپر لیگ به ضرر جامعه کاراته است، فدراسیون بازنگری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید