برگزاری همایش ایران شناسی با موضوع تاریخ و فرهنگ و هنر استانهای کردستان و کرمانشاه و ایلام

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایلنا/ براساس اخبار واصله، برگزاری همایش ایران شناسی با موضوع تاریخ و فرهنگ و هنر استانهای کردستان و کرمانشاه و ایلام صورت می گیرد.

برگزاری همایش ایران شناسی با موضوع تاریخ و فرهنگ و هنر استانهای کردستان و کرمانشاه و ایلام

دومین همایش از سلسله همایش های ملی ایران شناسی استانها با موضوع تاریخ، فرهنگ و هنر استانهای کردستان، کرمانشاه و ایلام با همکاری شعب بنیاد مراکز استان های مذکور در مورخ 6 دی 1400 به صورت مجازی از طریق بنیاد ایران شناسی برگزار می شود. این همایش با حضور معاونان و مسئولان بنیاد ایران شناسی تهران و شعب، مدیران استانی و اعضای هیئت علمی و اجرایی همایش و صاحبان مقالات همراه خواهد بود.

بهرام زاده (معاون پژوهشی بنیاد ایران شناسی و دبیر علمی همایش) در این زمینه اظهار داشتند: سلسله همایش های ملی ایران شناسی استانها که حاصل مصوبه هیئت محترم امنا و اتفاق نظر در شورای پژوهشی بنیاد ایران شناسی است، چندی قبل با برگزاری نخستین همایش تاریخ، فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری آغاز بکار کرد. ارزیابی صورت گرفته بر دستاوردهای علمی همایش نخست، این اطمینان را برای دست اندرکاران بنیاد ایران شناسی ایجاد کرد که برگزاری همایش های استانی، نقطه عطفی در به اشتراک گذاشتن مباحث ایران شناسانه و تقویت هویت ملی است. از این رو بنیاد ایران شناسی با اشتیاق و مصمم، مجموعه دانش گسترده ای را که در کل کشور پراکنده است، تحت عنوان سلسله همایش های ملی ایران شناسی استانها گرد خواهد آورد و با عرضه آن به عموم جامعه، گامی موثر را در جهت شناخت و شناساندن ایران عزیز برخواهد داشت.

منبع: همگردی
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 69310

به "برگزاری همایش ایران شناسی با موضوع تاریخ و فرهنگ و هنر استانهای کردستان و کرمانشاه و ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش ایران شناسی با موضوع تاریخ و فرهنگ و هنر استانهای کردستان و کرمانشاه و ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید