بهاره رهنما برای شبکه نمایش خانگی سریال می سازد، دورهمی زنان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بهاره رهنما که این روزها در مجموعه 5 قسمتی کشیک قلب بازی می نماید درباره فعالیت های این روزهای خود به خبرنگاران گفت: به دلیل مشغله هایی که دارم ترجیح می دهم به جای کار در مجموعه های طولانی که تقریبا یک سال از وقت من را می گیرد در مینی سریال هایی بازی کنم که از نظر مضمون و محتوا حرفی برای گفتن داشته باشند.

بهاره رهنما برای شبکه نمایش خانگی سریال می سازد، دورهمی زنان

وی اضافه نمود: چندی پیش قرار بود برای بازی در یک نمایش به کانادا بروم اما چون شرایط فراهم شدن ویزا دیر شد نتوانستم در آن اجرا حضور داشته باشم ولی کار تک نفره خودم به نام چشم هایی که مال توست برای اجرا در همین کشور به من پیشنهاد شد که احتمالا پاییز آن را عملی کنم.

رهنما که چندی پیش با گروه موسیقی نقطه دار در فرهنگسرای نیاوران اجرا رفت، در این باره شرح داد: بعد از دو اجرایی که در فرهنگسرای نیاوران داشتیم خوشبختانه استقبال قابل قبولی را شاهد بودیم و به همین دلیل بعد از ماه رمضان در چند شهرستان هم اجرا خواهیم داشت. اجرای این گروه، تلفیقی از تاک شو و موسیقی است که با رگه های طنز از عشق و مردم می گوید ولی استندآپ کمدی نیست.

وی اضافه نمود: علاوه بر این چند سالی است که درگیر نوشتن رمانی به نام سارا سرخ بود هستم و سعی دارم سال جاری آن را به انتها برسانم.

این بازیگر درباره کارهای نمایشی خود گفت: دوباره اون آهنگ رو بزن سم نام نمایشی به کارگردانی داوود بنی اردلان که من هم به عنوان بازیگر حضور دارم و از 20 تیر اجرا در تالار حافظ شروع می گردد. با توجه به مشغله هایی که برنامه ریزی شده تا اواخر تابستان دارم از نیمه دوم سال به مدیوم های دیگری نیز فکر خواهم کرد.

رهنما که کارگردانی را روی صحنه تئاتر تجربه نموده است، اشاره نمود: بعد از فراغت یافتن از کارهایی که در حال انجامشان هستم قصد دارم یک مجموعه در شبکه نمایش خانگی با کارگردانی خودم و با مضمون فضای زنانه ای که می شناسم و نوشتم جلوی دوربین ببرم.

وی ادامه داد: بخشی از این مجموعه به نگارش درآمده و شخصیت ها کم کم در حال شکل گیری هستند. در این مجموعه که هنوز نامی برایش قطعی نشده همان فضای زنانه ای را می بینیم که در نوشته های من همواره هست و من تاکید می کنم که این فضا اصلا فمنیستی و ضدمرد نیست فقط از دریچه دنیای زنان به بیرون نگاه می گردد.

رهنما در انتها گفت: زبان این مجموعه طنز است و بی ربط به نمایش دورهمی زنان شکسپیر نیست و احتمالا 80 درصد همان گروه در این کار حضور دارند. قصد دارم در مرحله نخست به صورت یک مجموعه 5 تا 9 قسمتی عرضه کنیم و اگر استقبال شد آن را ادامه دهیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15799

به "بهاره رهنما برای شبکه نمایش خانگی سریال می سازد، دورهمی زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاره رهنما برای شبکه نمایش خانگی سریال می سازد، دورهمی زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید