کوشش می کنم جلوی سهراب و کیانوش کم نیاورم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سید ایوب موسوی معتقد است کار سختی برای فیکس شدن در دسته 96 کیلوگرم با وجود حضور دو قهرمان المپیک و دنیا یعنی مرادی و رستمی دارد، اما کوشش می نماید جلوی آنها از لحاظ رکوردی کم نیاورد.

کوشش می کنم جلوی سهراب و کیانوش کم نیاورم

نایب قهرمان دسته 96 کیلوگرم وزنه برداری آسیا معتقد است که با توجه به آسیب دیدگی قدیمی که داشته نقره دریافت در رقابت های آسیایی خیلی سخت بود اما خدا یاری کرد و در مسابقه ورق برگشت.

سیدایوب موسوی درباره عملکرد خود درمسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا 2019 می گوید:مسابقه خیلی خوبی بود و چون بهترین های دسته 96 کیلوگرم در آسیا هستند سطح رقابت بالا و البته خیلی جذاب بود. آسیب دیدگی قدیمی هم داشتم که با برنامه ریزی کادر فنی و آقای برخواه توانستم به شرایط خوبی برسم البته هنوز به اوج رکوردهایم نرسیده ام. با توجه به آسیب دیدگی که داشتم نقره دریافت سخت بود اما واقعاً خدا یاری کرد و ورق برگشت.

موسوی در پاسخ به این پرسش که در حرکت آخر دوضرب به اینکه مدال نقره اش قطعی شده بود قانع شد که وزنه 225 کیلوگرم را نزد معتقد است:وزنه آخر را در تمرینات نزده بودم و یک مقدار برایم سخت بود از طرفی وقتی وزنه بردار قطر اوت کرد یک مقدار هم به همان مدال نقره قانع شدم و گفتم خدایی نکرده زیر این وزنه آسیب نبینم.اما برای مسابقات جهانی جبران می کنم.

موسوی در پاسخ به این پرسش که وجود سهراب مرادی و کیانوش رستمی در دسته 96 کیلوگرم او را نگران نمی کند که شاید در مسابقات مهم فرصت کمتری برای شرکت کردن به دست آورد، تاکید دارد:وجود همین نام ها باعث می گردد بیشتر تمرین کنم تا عقب نمانم. وقتی دو قهرمان المپیک در وزن تو باشند خیلی سخت است و مانند این است که آرامش را از آدم بگیرند اما باعث می شوند بیشتر کوشش کنم. خدا را شکر می کنم در مسابقات قهرمانی آسیا توانستم جوابگوی زحمات خیلی ها باشم و نا امیدشان نکردم.

4، 1

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6888

به "کوشش می کنم جلوی سهراب و کیانوش کم نیاورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش می کنم جلوی سهراب و کیانوش کم نیاورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید