تمام واکنش های مجیدی به ناکامی های استقلال، سرمربی ای که به تیمش آرامش نمی دهد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرهاد مجیدی در هنگامی که استقلال پیروز به کسب نتیجه نمی شود، واکنش هایی بروز می دهد که آرامش را از تیمش می گیرد.

تمام واکنش های مجیدی به ناکامی های استقلال، سرمربی ای که به تیمش آرامش نمی دهد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، مربیان بزرگ در لحظات حساس و بازی های مهم تصمیماتی می گیرند که کاملاً به سود تیمشان است. آن ها در مواقع ناکامی و شکست واکنش های عادی بروز می دهند. این افراد در موقع پیروزی شادی چندانی نمی کنند و موقع باخت هم ناراحتی شان را پنهان می کنند تا تحت هر شرایطی آرامش از تیمشان گرفته نشود.

این رفتار در بسکمک از مربیان جوانی چون فرهاد مجیدی دیده نمی شود. رفتارهای عجیب و خام سرمربی جوان استقلال در مواقعی که تیمش با شکست زمین مسابقه را ترک کرده یا به رغم شایستگی برنده نشده، باعث تعجب هواداران شده است و در گزارشی به آن اشاره می کنیم.

اتهام به وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال

سال گذشته مسئولان باشگاه استقلال وینفرد شفر را به دلیل شکست برابر شهر خودرو اخراج کردند و فرهاد مجیدی تا پایان فصل سرمربی موقت آبی پوشان شد. در هفته بیست و نهم با اشتباه مسلم و حتمی کمک داور مسابقه گل سالم استقلال در خانه صنعت نفت آبادان مردود اعلام شد تا آبی ها بهترین فرصت برای رسیدن به صدر جدول را از دست بدهد؛ اما اشتباه داوری بخشی از مسابقه است و همان طور که مربیان و بازیکنان در جریان مسابقه اشتباهاتی دارند، داور هم دچار اشتباه می شود. فرهاد مجیدی در صحنه مردود شدن گل اعتراض شدیدی به عملکرد تیم داوری داشت و داور اول مسابقه را مجبور کرد تا او را اخراج کند.

پس از مسابقه هم با انتشار پستی عجیب آرزوی وزیر ورزش، معاونش و فدراسیون فوتبال را قهرمانی پرسپولیس دانست و نوشت گل سالم تیمش که مردود اعلام شده، اشتباه داوری نیست و فساد گسترده ای است که همه جا ریشه دوانده است. متن کامل پستی که مجیدی گذاشت به شرح زیر است:

بهترین بازی استقلال به رغم شکست!

مجیدی در پایان فصل گذشته سرمربی قطعی استقلال نشد و در اواسط فصل هدایت تیم خوب آندره آ استراماچونی را پذیرفت. در ابتدا نتایج خوبی با تیمش گرفت؛ اما با افزایش مصدومیت ها استقلال از راستا پیروزی خارج شد و در دیدار با الاهلی عربستان مغلوب شد؛ اما پس از این مسابقه به ادعای مدیر رسانه ای آبی پوشان نشست خبری برگزار گشت. در دیدار با گل گهر سیرجان اولین شکست مجیدی در لیگ برتر رقم خورد و او در نشست خبری پس از مسابقه حاضر نشد تا خبرنگاران از دست او ناراحت شوند.

سرمربی استقلال روز بعد در محل تمرین تیمش گفت: به خاطر نتیجه ای که به دست آمد و باختمان، از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم ولی از روزی که من سرمربی استقلال شدم، این بازی باکیفیت ترین مسابقه ای بوده که انجام دادیم. 70 درصد مالکیت توپ، دادن 500 پاس در آن زمین خراب مقابل تیمی که فقط دفاع می کرد و ایجاد هشت موقعیت گل؛ این بهترین بازی بچه ها بود. قبل از تمرین هم از تک تک بازیکنان به خاطر تلاش و بازی خوبشان تشکر کردم. مقابل گل گهر روز بد ما بود و بدشانس بودیم وگرنه لایق باخت نبودیم. از تمام بازیکنان به خاطر تلاششان تشکر می کنم. روی ایرادات فنی کار می کنیم ولی نسبت به بازی های قبل بهتر و با کیفیت تر بازی کردیم.

اخراج و عدم خروج از زمین

استقلال پس از شروع دوباره مسابقات لیگ برتر در ایام شیوع ویروس کرونا در دیداری حساس و سرنوشت ساز برابر فولاد خوزستان مغلوب گشت. مجیدی در اعتراض به اخراج علی کریمی از سوی داور مسابقه به کنار زمین آمد و به گفته سید مهدی سید علی حرف هایی زد که منجر به اخراجش شد. سرمربی استقلال بدترین واکنش را نشان داد و حاضر به ترک زمین نبود که با اصرار کادر فنی تیمش و ناظر مسابقه راضی به خروج از زمین شد.

ویلای امیردشت!

او روز بعد از مسابقه بار دیگر در اینستاگرام واکنش تندی نشان داد و اگرچه با کُد مطالبش را نوشت اما معین بود منظور وی داور مسابقه و جواد نکونام، سرمربی فولاد است. مجیدی در پست خود نوشته بود: ویلای امیردشت...! کار در شهرداری به کمک فامیل...! عضو رایگان مدرسه فوتبال...! معرف ویزای اسپانیا...! شام و ناهار در رستوران تهرانسر...! تک و تنها هستم، اما هرگز مقابل بی عدالتی سکوت نمی کنم. مردم خیلی زود متوجه حقیقت خواهند شد.

ادعای کسب سهمیه و قهرمانی جام حذفی

واکنش بعدی مجیدی به تساوی استقلال برابر سایپا بود. جایی که تیمش روی کاغذ هم شانس بسیار کمی برای قهرمانی دارد و با ایستادن در رتبه پنجم باید تلاش کند که حداقل در رتبه سوم باقی بماند. سرمربی استقلال پس از این ناکامی هم حاضر به صحبت با خبرنگاران نشد و در واکنش به این ناکامی تمامی اشخاصی که در اینستاگرام دنبال می کرد را آنفالو کرد. او یک روز پس از این مسابقه در مصاحبه با سایت باشگاه استقلال درباره علت مصاحبه نکردن با خبرنگاران گفت: به نظرم حرف زدن اثر خودش را از دست داده و در این فضا باید حداقل کمتر حرف بزنی تا شاید حرف به درد بخوری به ذهنت برسد. هم سهمیه می گیرم، هم جام حذفی را و هم در آسیا صعود می کنم.

اظهارنظرهای سرمربی استقلال نمی تواند توجیه رفتارهای او باشد. اتهاماتی که او به وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال مستقیماً زده، اتهامات غیرمستقیمی که به داور دیدار فولاد و جواد نکونام وارد دانسته و آنفالو کردن تمامی کسانی که در اینستاگرام دنبال می کرد، گویای آن است که سرمربی استقلال نتوانسته به تیمش آرامش دهد. وقتی او پس از اخراج بازیکن تیمش رفتاری بروز می دهد که داور مسابقه ناچار به اخراجش می شود و حاضر به خروج از زمین نمی شود، اثرات مثبتی روی شاگردان او به همراه ندارد.

مجیدی خودش را اثبات کند

مجیدی مدعی است که تیمش سهمیه می گیرد، قهرمان جام حذفی خواهد شد و از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند. او باید این نکته را به همراه داشته باشد که تیمش مصدومان زیادی دارد و رقبا هم به سادگی تسلیم نمی شوند. مربی محبوب هواداران استقلال اگر می خواهد جایگاه گذشته اش را نزد هواداران از دست ندهد باید به وعده هایی که داده عمل کند و در غیر این صورت، احتمال آنکه علیه او نیز شعارهایی داده شود، کم نیست. کما اینکه شکل آن به دلیل برگزاری مسابقات در ورزشگاه های بدون تماشاگر عوض شود و در فضای مجازی موج اعتراضات دیده شود.

توافق اجباری مجیدی با سعادتمند

فرهاد مجیدی زمانی که زمزمه های آمدن احمد سعادتمند مطرح شد مخالفت خود را با این موضوع با انتشار استوری در اینستاگرام نوشت: استقلال بیشتر از هر زمانی به مدیران توانا و پولساز نیاز دارد، نه مدیرانی که بدون پشتوانه اقتصادی لازم و با تبلیغات و وعده های دروغ فقط وقت استقلال را هدر می دهند. تا مدت ها هم مجیدی به دیدار سعادتمند نرفت و نهایتاً در مجموعه ورزشی انقلاب با او دیدار کرد. پس از آنکه سرمربی استقلال پیروز به کسب نتایج درخشانی نشد، در آخرین اظهارنظرش در پاسخ به این سؤال که گفته می شود ارتباط خوبی با آقای سعادتمند ندارید، اظهار کرد: همه می دانند که رابطه مجموعه تیم با مدیریت جدید، شروع خوبی نداشت. برخی انتقادها مطرح شد اما در گذر زمان شرایط تغییر کرد و با مدیری آشنا شدیم که شغلش را دوست دارد، وقت زیادی برای استقلال می گذارد و در تلاش است که روزهای بهتری را رقم بزند. رابطه حرفه ای و خوبی هم بین من و آقای سعادتمند وجود دارد. باید دید این رابطه خوب همیشگی می ماند یا اینکه دچار خلل می شود.

4048/پ

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 35736

به "تمام واکنش های مجیدی به ناکامی های استقلال، سرمربی ای که به تیمش آرامش نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام واکنش های مجیدی به ناکامی های استقلال، سرمربی ای که به تیمش آرامش نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید