ثبت نام اصحاب رسانه برای جشنواره ملی فیلم فجر فردا شروع می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای تکریم اصحاب رسانه و منتقدان و ممانعت از تضییع حقوق ایشان، مقررات صدور کارت جشنواره را به توضیح ذیل اعلام می دارد.

ثبت نام اصحاب رسانه برای جشنواره ملی فیلم فجر فردا شروع می گردد

علاقمندان می توانند از روز شنبه 24 آذر تا روز جمعه 30 آذرماه با مراجعه به سامانه جشنواره، ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری نمایند.

این زمان غیرقابل تمدید است و به تقاضاهایی که بعد از تاریخ مقرر یا خارج از سامانه جشنواره ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد. چنانچه سهمیه مازاد برای دبیرخانه جشنواره فراهم گردد، فراخوان مجدد منتشر می گردد تا امکان ثبت نام متقاضیانی که در مهلت مقرر نام نویسی ننموده اند، فراهم گردد.

شیوه نامه ثبت نام به توضیح زیر است:

1- متقاضیانی که در دوره گذشته مراحل ثبت نام را طی نموده اند برای این دوره، تنها احتیاج به بارگذاری معرفی نامه جدید و نمونه اثر (منتقدان) و ویرایش اطلاعات (در صورت لزوم) دارند.

2- برای خبرنگاران، معرفی نامه با امضای مدیرمسئول رسانه احتیاج است. معرفی نامه از رسانه هایی پذیرش می شوند که واجد شرایط زیر باشند:

الف- موجود در فهرست رسانه های دارای مجوز و در حال انتشار (قابل مشاهده در وبگاه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

ب- گستره توزیع کشوری

ج- ارتباط رسانه با رویدادهای سینمای ایران

3- سهمیه رسانه ها با توجه به حجم تقاضا، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. بر آن اساس، به معرفی شدگان هر رسانه، به ترتیب اولویت مندرج در نامه و سابقه حرفه ای، کارت خبرنگاری تعلق می گیرد و اصلاح بعدی اولویت ها، پذیرفته نخواهد بود.

4- برای عکاسان متقاضی، معرفی نامه از رسانه معتبر (بر اساس رتبه بندی رسانه ها در معاونت مطبوعاتی شامل 10 خبرگزاری، 10 روزنامه، 10 پایگاه خبری، 5 سایت سینمایی و روزنامه های سینمایی) ضروری است.

5- صرفا شماره خودرویی که در کارت، درج می گردد امکان استفاده از پارکینگ را دارد.

6- برای اعضای انجمن منتقدان ارائه سه نمونه یادداشت، گزارش یا نقد مرتبط با فیلم های بخش های مختلف دوره قبل که در طول یک سال گذشته به نام متقاضی در یکی از رسانه ها منتشر شده باشد، ضروریست.

7- منتقدان متقاضی بر اساس لیست رسمی اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران، منتشر شده در سایت انجمن آنالیز خواهند شد.

8- برای منتقدان و خبرنگاران سینمایی پیشکسوت، سهمیه محدود و جداگانه ای منظور می گردد. اما ضروری است در فراخوان شرکت نمایند.

9- میزان حضور در سالن رسانه های دوره قبلی جشنواره فیلم فجر، یکی از ملاک های ارزیابی درخواست ها خواهد بود.

10- ثبت نام نمایندگان برنامه های رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی جداگانه اطلاع رسانی خواهد شد.

در راستای سیاست شفاف سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فهرست کامل متقاضیان کارت جشنواره و دلایل تایید یا عدم تایید آن ها منتشر خواهد شد.

امید است با همکاری اصحاب رسانه، شاهد برگزاری مناسب این رویداد هنری باشیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3105

به "ثبت نام اصحاب رسانه برای جشنواره ملی فیلم فجر فردا شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام اصحاب رسانه برای جشنواره ملی فیلم فجر فردا شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید