جزایر فارو، زیبایی ای به سبک داستان های جن و پری و افسانه ها

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جزایر فارو، نام جزایر هجده گانه ای است که به عنوان یکی از منطقه های خودگردان دانمارک شناخته می گردد. این مجمع الجزایر در سال 1814 از نظر سیاسی از نروژ جدا شد و از سال 1948 به صورت استانی خودمختار از پادشاهی دانمارک عایدی.

جزایر فارو، زیبایی ای به سبک داستان های جن و پری و افسانه ها

این مجمع الجزایر در شمال اروپا و منطقهٔ اسکاندیناوی، بین دریای نروژ و اقیانوس اطلس شمالی، تقریباً در فاصله ای برابر از ایسلند، نروژ و بریتانیا واقع شده و مرکز آن توشهاون می باشد از مجموع 18 جزیره ای که جزایر فارو را تشکیل داده اند، 17 جزیره مسکونی اند و بزرگ ترین آن ها به نام استریموی 385 کیلومتر مربع مساحت دارد. اقلیم آن معتدل، بارانی و اغلب ابری است.

تنها 6 درصد اراضی این جزایر قابل کشت هستند و فراورده های کشاورزی آن به سبزیجات محدود می گردد و غلات در آن به عمل نمی آید. صنایع دستی و ماهی گیری شغل های اصلی مردم می باشند و صدور ماهی عمده ترین منبع عایدی آن محسوب می گردد.

گوشه هایی از سیاره ما وجود دارد که به نظر می رسد چشم انداز ها آن تجسم داستان های افسانه ای و قصه های جن و پری هستند.جزایر فارو چنین مکانی است. علفزار های سرسبز، دامنه های تپه های شگفت انگیز و صخره های غوطه ور در دریاها می تواند هر مسافری را مسحور خود کند. زیبایی طبیعی این مجمع الجزایر دورافتاده در اقیانوس اطلس شمالی، لازار گینچین، عکاس چشم انداز هنری زیبا را شیفته خود نموده.

جزایر فارو جمعیتی بیش از 53000 نفر دارند. این جزایر دارای یک زیست بوم متنوع و به سبک توندرا با درختچه ها و گیاهان بوته ای زیاد، درختان کم و انواع پرندگان دریایی فراوان هستند.

گینچین عکاسی چشم انداز را در جوانی در بلغارستان آغاز کرد. او در حال حاضر با خانواده اش در کلرادو زندگی می نماید. می توانید کار ها و سفر های او را در اینستاگرام و وب سایت او دنبال کنید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 72453

به "جزایر فارو، زیبایی ای به سبک داستان های جن و پری و افسانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزایر فارو، زیبایی ای به سبک داستان های جن و پری و افسانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید