جلالی: پرسپولیس با یک موقعیت 2 گل به ما زد، فرق مان با این تیم در داشتن بازیکن کلیدی بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان مدعی شد تیمش می توانسته در ملاقات مقابل پرسپولیس بازنده نباشد.

جلالی: پرسپولیس با یک موقعیت 2 گل به ما زد، فرق مان با این تیم در داشتن بازیکن کلیدی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پس از ملاقات مقابل پرسپولیس گفت: می توانستیم بازنده نباشیم، اما متأسفانه وقتی بازی کاملاً قفل است و حریف مستأصل می گردد، فقط یک بازیکن کلیدی و باکیفیت می تواند قفل بازی را باز کند. شاید فرق دو تیم در این بازی، این بود که بازیکن کلیدی را پرسپولیس داشت.

وی در ادامه اضافه نمود: وقتی گل خوردیم مجبور شدیم بازی را بازتر کنیم و اگر بخواهیم منصفانه بگوییم، حریف با یک موقعیت دو گل به ما زد، چون آنقدر حرفه ای هستند که می توانند این کار را انجام بدهند. داستان ما تکراری است که می رویم، خوب بازی می کنیم و عملکرد خوبی داریم، اما به خاطر اشتباهات کوچک و مقطعی امتیاز نمی گیریم. برای من قابل توجیه نیست که گل اول را چرا باید بخوریم. این هم یک بازی بود که انجام شد، اما می توانستیم بازنده نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در واکنش به این مسئله که صندلی این تیم در جدول چقدر به بازیکنان استرس وارد می نماید، اعلام نمود: ما اشتباهات بچگانه می کنیم. بازی ما در مشهد مقابل شهر خودرو را ببینید که کاملاً باید برنده می شدیم یا بازی با فولاد در اهواز. حتی در بازی امروز و در ملاقات برابر نفت مسجدسلیمان خوب بازی کردیم و شاید این موضوع به دلیل استرس بالای بچه هاست که اشتباهات بدی انجام بدهند. می خواهم در جلسه بعدی با بازیکنانم جدول بزرگی بیاورم و مقابل آنها پاره کنم. بگویم این چیزها را بگذارند کنار، چون آن چیزی که گذشته، گذشته است و برای ساختن آینده باید گذشته را کنار گذاشت.

جلالی درباره حواشی بهنام برزای که منجر به اخراج این بازیکن شد، گفت: وقتی بازیکنی در چنین ورزشگاهی بازی می نماید، باید حرفه ای تر باشد. بازیکن حریف برزای را تحریک کرد، اما اگر یک بازیکن کامل شده باشد، چنین کاری نمی نماید. چرا زمانی که ما 2 بر یک عقب هستیم و می توانستیم زمان را تلف نکنیم، این کار را انجام دادیم؟! تیم حریف زیر توپ می زد تا وقت تمام گردد، اما خودمان زمان را تلف کردیم و خودمان را 10 نفره کردیم و بازی بعدی هم این بازیکن را نداریم. متأسفانه این اشتباهاتی است که انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18804

به "جلالی: پرسپولیس با یک موقعیت 2 گل به ما زد، فرق مان با این تیم در داشتن بازیکن کلیدی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: پرسپولیس با یک موقعیت 2 گل به ما زد، فرق مان با این تیم در داشتن بازیکن کلیدی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید