حضور پژوهشگاه با 53عنوان کتاب در نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار ؛تولیدات پژوهشی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با 53 عنوان کتاب، 4مجله تخصصی ، طرح های پژوهشی پژوهشکده و گروه های پژوهشی و ... در نمایشگاه پژوهش ،فناوری و فن بازار ؛تولیدات پژوهشی شرکت کرد.

حضور پژوهشگاه با 53عنوان کتاب در نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار ؛تولیدات پژوهشی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پژوهشگاه با هدف توسعه پژوهش و ارایه دستاورد های این مرکز در حوزه میراث فرهنگی در سال پژوهشی 96-97 در این نمایشگاه حضور یافت.

پژوهشکده های باستان شناسی ، حفاظت و مرمت آثار فرهنگی-تاریخی، زبان شناسی، کتیبه ها و متون، مردم شناسی، ابنیه و بافت های فرهنگی-تاریخی، گروه پژوهشی هنرهای سنتی، گردشگری، میراث طبیعی، معاونت فناوری و کاربردی سازی، کتابخانه، مرکز اسناد و مرکز فرهنگی در این نمایشگاه شرکت کردند.

از جمله دستاوردهای پژوهشی ارایه شده در این نمایشگاه می توان به 53عنوان کتاب، 4عنوان مجله تخصصی، گزارش طرح های پژوهشی پژوهشکده ها و گروه های پژوهشی، بروشور ، پوستر پژوهشی، لوح های فشرده مرکز اسناد و ... اشاره نمود.

در حاشیه این نمایشگاه کارگاه آموزش و پژوهشی پاپیه ماشه (کاغذ فشرده) توسط استاد رویا عمران در غرفه پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار گردید.

ویژگی سال جاری این نمایشگاه حضور معاونت فن آوری و کاربردی سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و به سبب آن شرکت استارت آپ های میراث فرهنگی و گردشگری برای ارایه عملکرد شان بود.

نوزدهمین دوره نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار؛ تولیدات پژوهشی تا ششم دی ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برقرار است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11666

به "حضور پژوهشگاه با 53عنوان کتاب در نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار ؛تولیدات پژوهشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پژوهشگاه با 53عنوان کتاب در نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار ؛تولیدات پژوهشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید