حل مشکل استارت آپ ها با یاری قوه قضاییه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رییس سازمان ملی کارآفرینی خاطرنشان کرد: در جریان جلسات این سازمان با مسئولان قوه قضاییه بنا شده مسائل مربوط به استارت آپ ها و شرکت های فعال در حوزه نوآوری و فناوری اطلاعات به آن ها ارائه گردد.

حل مشکل استارت آپ ها با یاری قوه قضاییه

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، حسین سلاح ورزی اظهار کرد: همانطور که پیش از این در بخش هایی از اقتصاد مقاومتی در اهمیت فعالیت شرکت های فعال در نوآوری و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از حوزه های اقتصاد ایران صحبت شده، در سال های گذشته سازمان ملی کارآفرینی کوشش نموده مقدمات فعالیت گسترده این شرکت ها را فراهم کند و با پیگیری از دستگاه های مختلف، مقدمات لازم برای حضور آن ها را به وجود آورد.

وی با اشاره به نقش استارت آپ ها در افزایش تاب آوری اقتصاد کشور در شرایط تحریم، اظهار کرد: سازمان ملی کارآفرینی به یاری اتاق بازرگانی ایران کوشش نموده با یک برنامه ریزی مدون، موارد و موانع موجود در راستا کسب و کار های دانش بنیان را شناسایی کند و برای رفع کردن مسائل آن ها پیگیری های لازم را در دستور کار قرار دهد.

نایب رییس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به جلسات سازمان ملی کارآفرینی ایران با معاونت پیشگیری و دبیر ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه، اظهار کرد: در جریان این جلسات که به طور منظم برگزار شده، چگونگی حمایت قوه قضاییه از این کسب وکار ها مطرح و آنالیز ها درباره چگونگی رسیدن به یک راه چاره قابل قبول در دستور کار قرار گرفته است.

سلاح ورزی در انتها اظهار داشت: از همه تشکل ها و کسب وکار های نوآور و دانش بنیان می خواهیم که مسائل خود در حوزه فعالیت و توسعه کسب وکارهایشان را به سازمان ملی کارآفرینی ارائه نمایند تا در جریان جلسات آینده با مسئولان قوه قضاییه، این مسائل مطرح و در صورت امکان پذیر بودن مسائل این حوزه رفع گردد.

لازم به ذکر است، در ماه های گذشته با توجه به محدودیت هایی که از تحریم نفت ایران به وجود آمده، دولت اعلام نموده فضای قابل توجهی برای فعالیت به اقتصاد غیرنفتی ارائه خواهد نمود و در این بین کسب و کار های نوین و دانش بنیان اهمیت زیادی دارد.

منبع: ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18421

به "حل مشکل استارت آپ ها با یاری قوه قضاییه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مشکل استارت آپ ها با یاری قوه قضاییه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید