خبرنگاران استاندار اصفهان: شهروندان گرانی کالاها را در صورت مشاهده گزارش کنند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اصفهان- خبرنگاران- استاندار اصفهان گفت: تا ریشه کن شدن ویروس کرونا کالایی گران نخواهد شد شود و از مردم استان می خواهم در صورت مشاهده گرانی مراتب را به مبادی ذیربط اطلاع دهند.

خبرنگاران استاندار اصفهان: شهروندان گرانی کالاها را در صورت مشاهده گزارش کنند

عباس رضایی روز شنبه در حاشیه بیست و یکمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اصفهان در استانداری اضافه نمود: درست است که با توجه به شیوع کرونا، کسبه با مشکلاتی روبه رو هستند اما در کنار آن مصرف کنندگان هم شرایط نامناسبی دارند از این رو با همدلی و همزبانی این روزهای سخت را پشت سر خواهیم گذاشت و به سمت جهش تولید و کسب و کار حرکت می کنیم.

وی با اشاره به برگزاری اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در سال جاری اضافه نمود: از روزهای گذشته با ویروس منحوس کرونا روبه رو هستیم و شرایط معیشتی و اقتصادی توده مردم فهیم استان اصفهان مانند دیگر نقاط کشور مناسب نیست.

وی بیان کرد: باید وظایف خود را با تمام توان انجام دهیم و در جهت کاهش آلام مردم و طبقات مختلف قدم برداریم.

استاندار اصفهان با اشاره به سیاست دولت در مقابل فعالان اقتصادی اظهار داشت: به هیچ عنوان دولت، فعالان اقتصادی را در شرایط خاص تنها نخواهد گذاشت از این رو ما به عنوان عضوی از دولت یار و یاور فعالان اقتصادی در حوزه ها و سطوح مختلف خواهیم بود.

به گفته وی مهم ترین مساله در این جلسه گزارشی از شرایط بازار بود که خوشبختانه نه تنها کمبود نداریم بلکه بسیاری از تولیدکنندگان درخواست صادرات داشتند.

رضایی اظهارداشت: در حالی که قفسه فروشگاه ها در دیگر کشورها خالی است امروز درخواست بسیاری از تولیدکنندگان ما این بود که اجازه صادرات به ما بدهید.

استاندار اصفهان بیان کرد: یکی از مباحث اصلی در کارگروه تنظیم بازار این بود که در صورت توان، امکانات لازم را برای تولیدکنندگان فراهم کنیم.

وی با اشاره به شلوغی امروز خیابان های اصفهان شرح داد: متاسفم که این اقدام توسط شهروندان رقم خورد اما از مردم فهیم استان می خواهم تا جایی که امکان دارد رعایت کنند.

استاندار اصفهان از مردم خواست: شرایط روزهای قبل را ادامه دهند و دید و بازدید و خرید را به بعد از ریشه کن شدن بیماری کرونا موکول کنند تا شرایط عادی شود.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد مردم اصفهان بحث مبارزه با کرونا و در خانه ماندن را رعایت کردند، اظهارداشت: 10 درصد باقیمانده زندگی خود، هم استانی ها و شهروندان را با مخاطره روبرو نکنند.

گزارش شرایط فراوانی و قیمت کالاهای اساسی، اقدامات اجرا شده طرح تنظیم بازار میوه نوروز 99 و اتخاذ تصمیمات و اقدامات اجرا شده کمیته های تخصصی پروتئینی، برنج و شکر از دستور کار بررسی مصوبات جلسه قبل بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حدود 250 هزار واحد صنفی در استان اصفهان فعالیت دارند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27573

به "خبرنگاران استاندار اصفهان: شهروندان گرانی کالاها را در صورت مشاهده گزارش کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار اصفهان: شهروندان گرانی کالاها را در صورت مشاهده گزارش کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید