خبرنگاران فراوری ماسک 95n در استان اردبیل شروع شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اردبیل- خبرنگاران-استاندار اردبیل از شروع فراوری ماسک95n توسط فناوران جوان در این استان اطلاع داد.

خبرنگاران فراوری ماسک 95n در استان اردبیل شروع شد

اکبر بهنامجو دوشنبه در مراسم شروع فراوری خط فراوری این ماسک با بیان اینکه این واحد فراوریی با ابتکار جوانان فناور استان راه اندازی شده، اضافه نمود: فراوری روزانه آن دستکم 10 هزار عدد ماسک 95n بوده و در آینده نزدیک توسعه خواهد یافت.

وی اظهار کرد: با توسعه خط فراوری این کارخانه احتیاج صد در صدی مراکز بیمارستانی و درمانی به طور کامل در سراسر استان تامین میگردد.

بهنامجو اضافه نمود: در تامین احتیاجهای شخصی کادر درمانی استان کمبودی نداریم و بدون وابستگی به جایی این تجهیزات و لوازم بیمارستانی را در داخل استان فراوری می کنیم.

او با اشاره به فراوری محدود ماسک سه لایه و جراحی در استان گفت: تا چند روز آینده خط فراوری ماسک سه لایه هم در این واحد راه اندازی می گردد.

به گفته استاندار اردبیل، این ماسک ها مختص بیمارستان بوده و احتیاجی به استفاده مردم از این ماسک ها نیست.

وی با بیان اینکه احتیاج بیمارستان های استان ماسک و لباس بوده ، اضافه نمود: لباس مخصوص نیز به تعداد روزانه 14 هزار دست فراوری می گردد و در این خصوص نیز احتیاجی به خارج از استان نداریم.

بهنامجو با بیان اینکه نیروهای درمانی سرمایه ما هستند، اضافه نمود: این قشر در جبهه اول مبارزه با کرونا حضور دارند و باید احتیاجهای ضروری آن ها تامین گردد.

استاندار اردبیل با اشاره به مشارکت مناسب اصناف و مردم در رعایت نکات پیشگیرانه اضافه نمود: با ادامه فرایند فعلی و تعطیلی مراکز کسب و کار امید می رود سیر نزولی این بیماری در استان شروع گردد.

او بیان نمود: 90 درصد مردم علی رغم سختی ها برای پیشگیری از کرونا در استان همکاری نموده و مغازهها و بانک ها تا 15 فروردین تعطیل بوده و ادارات نیز تنها با کمتر از 10درصد نیروی کار به صورت شیفتی فعال خواهند بود.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26348

به "خبرنگاران فراوری ماسک 95n در استان اردبیل شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراوری ماسک 95n در استان اردبیل شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید