خبر خوش در مورد آخرین شرایط استاد شجریان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بیمارستان جم در اطلاعیه ای، از ترخیص استاد محمدرضا شجریان از بیمارستان و ادامه پیگیری درمان وی در منزل خبر داد.

خبر خوش در مورد آخرین شرایط استاد شجریان

به گزارش خبرنگاران، در اطلاعیه بیمارستان جم که روز شنبه درخصوص آخرین شرایط جسمانی استاد آواز ایران انتشار یافته، آمده است: در راستای اطلاع رسانی به مردم هنر دوست و هم میهنان عزیز در کمال مسرت باستحضار می رساند با توجه به بهبود جمیع شرایط، استاد از لحاظ کلیوی، قلبی و ریوی با نظر پزشکان معالج ایشان، آماده ترخص و پیگیری ادامه درمان در منزل زیر پزشکان معالج می باشند.

استاد محمدرضا شجریان در هفته های اخیر به علت بروز مجدد اختلالات ریوی ناشی از بیماری قلبی در بیمارستان جم تهران بستری شده و بامداد روز جمعه دوم اسفند همایون شجریان فرزند وی با انتشار تصویری از نمایشگر علایم حیاتی پدر از دوستداران وی رفع نگرانی کرد.

استاد محمدرضا شجریان برجسته ترین هنرمند عرصه آواز و موسیقی سنتی کشور است و از وی با عنوان خسرو آواز ایران یاد می شود. وی نوروز 95 با انتشار ویدئویی ضمن تبریک سال نو، از ابتلای خود به بیماری سرطان خبر داد و پس از آن تا به امروز تحت نظر پزشکان به مداوا مشغول است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25306

به "خبر خوش در مورد آخرین شرایط استاد شجریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش در مورد آخرین شرایط استاد شجریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید