در انتظار دستیابی به رویاها

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اکنون، این سعادتمند است و این میدان اثبات قابلیت های اجرایی و تصمیم گیری اش. میدانی که میدان عمل خواهد بود؛ نه میدان حرف.

در انتظار دستیابی به رویاها

سام ستارزاده| نخستین مصاحبه چهارمین مدیر اجرایی فصل پر تب وتاب استقلال، پر بود از وعده های بلندپروازانه مالی؛ مباحثی مانند درآمدزایی چندصد میلیاردی در سال که در فوتبال ما برای حتی صنعتی ها و خصوصی ها دست یافتنی نیست و صحبت از ساختارسازی در باشگاهی دولتی که مالک آن سالی چند مرتبه بدنه آن را با یک خانه تکانی اساسی زیر و رو می نماید.

بر اساس آنچه حقیقت تا به امروز برملا نموده است، نه احمد سعادتمند توانایی رقم زدن چنین تحولات بنیادینی را از خود نشان داده و نه استقلال بنایی است که داربست های مالی آن به این زودی ها جان تازه ای بگیرند. مانند بسیاری دیگر، درشت ترین نقطه کارنامه سعادتمند، عضویت چندماهه در هیأت مدیره همین استقلال است. پیش از ورود به فوتبال، از تنیس روی میز گرفته تا وزنه برداری، اسکی، هندبال، والیبال و حتی نجات غریقی گرفته، وی نامزد ریاست فدراسیون شد؛ ولی هر دفعه، با دستان خالی آن عرصه را ترک کرد.

برای رسیدن به جایگاه مدیریت استقلال، ناچار شد پست های اینستاگرامی زیادی را پاک کند تا حمایت های مجازی اش از رقیب سنتی دیده نگردد؛ هرچند رفاقت با ایرج عرب و حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده ایران را بهانه آن پست ها قرار داده است. به هر حال، در نابسامان ترین شرایط مدیریتی 20 سال اخیر آبی های پایتخت، به مسند مدیریت عامل تکیه داد.

بدهی های جاری و انباشته هنگفت، پول های پیش خور شده اسپانسرهای کنونی، کامل نبودن هیأت مدیره ای که اعضای کنونی آن نیز در استعفا دستی بر آتش دارند، سهم خواهی عده کثیری از کادر مدیریتی سابق و فعلی، عدم مشخص تکلیف مالکیت کمپ مرحوم حجازی و زمین مرغوبکار و انبوهی از موانع دیگر، از همین ابتدا سر راه آقای کاندیداتور قرار دارند؛ ولی عظیم ترین نداشته وی، اعتماد طرفداران آبی دل است. همان طرفداران میلیونی که وجود آنان را تکیه گاهی برای تحقق اهداف کهکشانی خود می داند. البته این بی اعتمادی چندان تقصیر سعادتمند نیست؛ بلکه میراث مدیران عامل سابق استقلال است؛ افرادی که با جملات محکم و امیدبخش قدم به باشگاه می گذاشتند اما گذشت زمان جز بی درایتی و حتی بی صداقتی آنان را اثبات نمی کرد.

اکنون، این سعادتمند است و این میدان اثبات قابلیت های اجرایی و تصمیم گیری اش. میدانی که میدان عمل خواهد بود؛ نه میدان حرف. شرایط هم همان گونه که گفت عادلانه پیش نمی رود؛ حق پخش مسابقات، بلیت فروشی و ترانسفر بازیکنان یا ستوده نمی گردد و یا ناچیز و غیرشفاف هستند. تبلیغات محیطی حتی باشگاه ها را بدهکار هم می نمایند. البته که تمام اینها باید اصلاح شوند. با وجود همه اینها، مدیرعامل تازه وارد آبی ها که پیش تر در قالب عضو هیأت مدیره و در حد سهم خود، مسئول اوضاع آشفته مالی آبی پوشان نیز هست باید برنامه مدونی برای برون رفت از این شرایط داشته باشد تا به هدف گذاری هایش اعتبار ببخشد.

مستر کاندیداتور در نخستین مصاحبه اش پس از مدیرعاملی، کوچک ترین اشاره ای به جزئیات چنین برنامه ای نداشت؛ ولی ما به انتظار عملکرد وی خواهیم نشست.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29238

به "در انتظار دستیابی به رویاها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در انتظار دستیابی به رویاها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید