دولو: وزارت ورزش نه تنها در هاکی و هندبال، بلکه در انتخابات هیچ فدراسیونی دخالت نمی کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرپرست فدراسیون هندبال گفت: مطمئن باشید وزارت ورزش از هیچ کسی در انتخابات حمایت نمی کند، همواره خودشان این مسائل را هم گفته و هم رعایت نموده اند.

دولو: وزارت ورزش نه تنها در هاکی و هندبال، بلکه در انتخابات هیچ فدراسیونی دخالت نمی کند

رمضانعلی دولو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد انتخابات فدراسیون هندبال گفت: رایزنی کردیم که انتخابات برگزار گردد. کارها را انجام دادیم و خوب شد که قبل از سال این اتفاق می افتد و این تدبیر وزارت بود و باعث شد وفاق و همدلی به هندبال نزدیک گردد. ان شاالله انتخابات و مجمع خوبی برگزار گردد.

سرپرست فدراسیون هندبال در ادامه در مورد هیئت های استانی هندبال که با سرپرست اداره می شوند، گفت: تا الان انتخابات 7 هیئت که سرپرست دارند باقی مانده و هماهنگ کردیم تا این 4-5 روز اعلام نمایند و سریعا مجامع این هیئت ها را برگزار می کنیم. هیئت های بازنشسته هستند و مسئله ای ندارند و در مجمع حضور خواهند داشت.

وی که کاندیدای انتخابات فدراسیون هاکی نیز هست، در مورد اینکه گفته می گردد گزینه وزارت ورزش در انتخابات هاکی است، یادآور شد: تا این لحظه که در مجموعه وزارت ورزش خدمت کردم نه تنها در هاکی بلکه بقیه فدراسیون ها هم از سوی وزارت ورزش هیچ مهندسی انتخاباتی نمی گردد و هر کسی که استحقاق داشته باشد با نوع برنامه و ایده و نظر وارد انتخابات می گردد.

دولو تاکید نمود: مطمئن باشید وزارت ورزش از هیچ کسی حمایت نمی کند. همواره خودشان این مسائل هم گفتند و رعایت کردند و حمایت از شخص خاص و مهندسی در هیچ فدراسیونی نبوده است.

وی در سرانجام گفت: من کارمند وزارت ورزش و یک کارشناس هستم، علاوه بر اینکه در فدراسیون ها به عنوان سرپرست و دبیرکل بودم، 9 سال رئیس هیئت هاکی و دبیر فدراسیون هاکی بودم و علاقه مند هستم راه بهرام شفیع را ادامه دهم و به اعتلای این رشته یاری کنم .

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5068

به "دولو: وزارت ورزش نه تنها در هاکی و هندبال، بلکه در انتخابات هیچ فدراسیونی دخالت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولو: وزارت ورزش نه تنها در هاکی و هندبال، بلکه در انتخابات هیچ فدراسیونی دخالت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید