رئیس کمیته بین المللی المپیک: فدراسیون های شنا و وزنه برداری مخالف اصلی برگزاری به موقع المپیک 2020 هستند، ژاپن باید هزینه ها را مدیریت کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دولت ژاپن به شرایط دشواری خورده است و در این مدت باید بیمه، تسهیلات و حقوق و هزینه پرسنل و مواردی از این دست را حل و یا مدیریت کند.

رئیس کمیته بین المللی المپیک: فدراسیون های شنا و وزنه برداری مخالف اصلی برگزاری به موقع المپیک 2020 هستند، ژاپن باید هزینه ها را مدیریت کند

رئیس کمیته بین المللی المپیک درباره تعویق المپیک 2020 توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تسنیم، توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک، تعویق رقابت های المپیک 2020 را نتیجه اصرار 2 فدراسیون ورزشی دانست.

اخیراً آس ادعا نموده است المپیک 2020 به تعویق افتاد و 3 گزینه جدید به عنوان تاریخ های جایگزین تا یک ماه آینده به تصویب نهایی می رسد.

توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک در این باره گفت: در روزهای اخیر نهادهایی مانند کمیته بین المللی المپیک و البته فدراسیون جهانی شنا و وزنه برداری خواستار لغو مسابقات بودند.

دولت ژاپن به شرایط دشواری خورده است و در این مدت باید بیمه، تسهیلات و حقوق و هزینه پرسنل و مواردی از این دست را حل و یا مدیریت کند. ژاپن حدود 35هزار میلیون یورو برای برگزاری این رویداد سرمایه گذاری نموده است.

این در حالی است که اخیراً مشعل رقابت ها در شرایطی متفاوت و در سکوت روشن شده بود. به زودی شرایط جدید برگزاری المپیک 2020 اعلام خواهد شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26279

به "رئیس کمیته بین المللی المپیک: فدراسیون های شنا و وزنه برداری مخالف اصلی برگزاری به موقع المپیک 2020 هستند، ژاپن باید هزینه ها را مدیریت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته بین المللی المپیک: فدراسیون های شنا و وزنه برداری مخالف اصلی برگزاری به موقع المپیک 2020 هستند، ژاپن باید هزینه ها را مدیریت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید