رضوانی: رفتن مدیر تیم ملی شنا به فدراسیون شطرنج موقت است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، پس از انتصاب فرید فتاحیان، دبیر کل فدراسیون شنا به عنوان سرپرست روابط بین الملل کمیته ملی المپیک یک تغییر دیگر در فدراسیون شنا انجام شد. این بار وزارت ورزش و جوانان، محسن سمیع زاده، کارمند خود را که مدیر فنی تیم های ملی شنا نیز است به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج معرفی کرد.

رضوانی: رفتن مدیر تیم ملی شنا به فدراسیون شطرنج موقت است

محسن رضوانی در مصاحبه با خبرنگاران در واکنش به انتخاب مدیر فنی تیم های ملی شنا به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج گفت: سمیع زاده یکی از کارشناسان خوب ورزش کشور است و یکی از نیروهای توانمند ورزش محسوب می گردد. وزارت ورزش نیز از بدنه خودش استفاده کرد.

رئیس فدراسیون شنا ادامه داد: سمیع زاده به طور موقت در فدراسیون شطرنج حضور دارد و با شروع تمرینات تیم ملی شنا به اردوها خواهد پیوست. علی نژاد، معاون ورزش قهرمانی و خود سمیع زاده شنا برایشان دارای اهمیت است و مراقب این رشته هستند. مطمئن باشید با شروع اردوهای ملی سمیع زاده در تمرینات حاضر خواهد شد.

وی درباره شرایط دبیر کل فدراسیون شنا نیز گفت: فتاحیان در حال حاضر به عنوان سرپرست روابط بین الملل کمیته ملی المپیک فعالیت می نماید و ان شالله در 3-2 ماه آینده درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28991

به "رضوانی: رفتن مدیر تیم ملی شنا به فدراسیون شطرنج موقت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضوانی: رفتن مدیر تیم ملی شنا به فدراسیون شطرنج موقت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید