روایت شاهد عینی از لحظه مرگ ونوس نوری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ونوس نوری (زرین خاک) بانوی رکابزنی که چهارشنبه هفته گذشته در تقاطع بزرگراه شیخ فضل الله و حکیم بر اثر تصادف با خودرویی جان خود را از دست داد که البته خودرو از محل تصادف متواری شده است. پس از این اتفاق حرف و حدیث هایی مطرح شد، مبنی بر اینکه مرحومه شهروند عادی بوده نه دوچرخه سوار حرفه ای و اینکه خود او موارد ایمنی را رعایت نکرده است.

روایت شاهد عینی از لحظه مرگ ونوس نوری

میلاد قالیچی مربی این رکابزن که بلافاصله در محل حادثه حاضر بود درباره مرگ این این بانوی این رکابزن گفت: من آن لحظه که فوت شد بالای سرش بودم و الان هم تازه از مزارش در بهشت زهرا بازگشته ام و اصلا شرایط روحی مناسبی ندارم. ونوس نوری تصمیم داشت به کوهنوردی برود قرار بود از من وسیله ای را بگیرد و گفت می خواهد با دوچرخه به پارک پردیسان برود و آنجا قرار بود همدیگر را ببینیم تا من آن وسیله را به او بدهم. ساعت 8 و 45 دقیقه صبح چهارشنبه 14 خرداد، با او تماس گرفتم که ببینم رسیده است یا نه و او هنوز نرسیده بود و قرار شد من بزرگراه را خلاف راستا بروم تا او را ببینم و کمی که رفتم متوجه شدم تقاطع شیخ فضل اله شمال به حکیم شلوغ است و عده ای جمع شده اند. جلوتر که رفتم دیدم دوچرخه اش در یک سمت است و خودش هم طرف دیگر بلوک هایی که آنجا بود، افتاده است. بالای سرش رفتم و حتی با او حرف زدم و گفتم روز های بدتری هم داشته و این اتفاق هم پشت سر می گذارند و نگران نباشد، اما دیدم تکان نمی خورد.

او ادامه داد: ابتدا آمبولانس موتوری آمد که نتوانست کاری انجام بدهد و سپس 40 دقیقه طول کشید تا ماشین آمبولانس بیاید و این در حالی بود که از بیمارستان میلاد تا محل حادثه فاصله زیادی نبود و وقتی آمدند گفتند فوت کرده است. جالب این است من وقتی با همسرش تماس گرفتم که به محل حادثه بیاید، از یوسف آباد حرکت کرد و زودتر از آمبولانس به محل حادثه رسید.

*شدت ضربه باعث شکسته شدن تمام دنده هایش شده بود

قالیچی در مورد علت فوت بانوی رکابزن تاکید کرد: زمانی که می خواستند کلاهش را باز کنند، چون نمی توانستند، من این کار را انجام دادم و کلاهش کاملا سالم بود، اما زیر پیشانی اش کاملا باز شده بود. بعدا در کالبد شکافی هم تعیین شد، شدت ضربه به حدی زیاد بوده که تمام دنده هایش شکسته و وارد ریه شده و خونریزی داخلی هم کرده بود. در محل حادثه هم آینه شکسته ماشین هم پیدا شد که متعلق به پژو پارس یا جی ال ایکس است و آینه را تحویل خانواده اش دادیم. حالا دنبال این هستم خودرویی که با او تصادف کرده را پیدا کنیم تا خونش پایمال نشود.

*نوری در لیگ و قهرمانی کشور رکاب زده و چرا می گویند شهروند عادی بوده است

او در مورد اینکه گفته شده ونوس نوری شهروند عادی بوده است، شرح داد: او در رشته کوهستان فعالیت می کرد و حتی لیگ و قهرمانی کشور هم شرکت کرده بود، اما بعدا به دلیل یک مسئله ای که داشت دیگر در مسابقات شرکت نکرد، اما تمرین خود را انجام می داد و روزانه 4ساعت دوچرخه سواری می کرد. حتی یک سال فدراسیون از رکابزنان برای مسابقات چک ضمانت می گرفت که نوری هم آن را چک را به فدراسیون داد و چک باید در فدراسیون موجود باشد. نمی دانم اکنون چرا می گویند او شهروند عادی بوده است. او خودش نیست که از خود دفاع کند، اما من هستم و جالب این است همه او را می شناختند و حتی خیلی از دوستانش عکس های او را از مسابقات برای من فرستادند.

او ادامه داد: نوری علاوه بر دوچرخه سواری به کیک بوکسینگ، یوگا و کوهنوردی هم بسیار علاقه داشت و این رشته های ورزشی هم دنبال می کرد. ما حتی با کسی در فدراسیون تماس هم نگرفتیم، چون می دانستیم کاری انجام نمی دهند و نمی دانم اکنون چرا این حرف را زده اند که نوری شهروند عادی بوده است و حتی عکس های حضور او در لیگ هم موجود است.

*دوچرخه سواران زیادی در مکان رفت و آمد دارند

رکابزن سابق تیم ملی در مورد اینکه برخی ها می گویند آن مکانی که ونوس نوری حضور داشته اصلا برای دوچرخه سواری مناسب نبوده است، گفت: پلیس آنجا بود و همان موقع 5 دوچرخه سوار دیگر از آنجا رد شدند. تعداد زیادی دوچرخه سوار آنجا رفت و آمد دارند و می توانید یک روز خودتان بروید و از نزدیک ببییند. از طرفی ونوس نوری تجهیزات کامل و خوبی داشت به طوری که با وجود شدت زیاد ضربه، کلاهش سالم مانده بود.

قالیچی با اشاره به اینکه رانندگان باید فاصله ایمنی لازم را با دوچرخه سواران رعایت کنند، گفت: ما خیلی از رانندگان خواستیم که فاصله یک و متر و نیمی را رعایت کنند، اما یا اصلا رعایت نمی کنند و یا برخی ها هم هستند که از عمد به دوچرخه سوار برخورد می کنند و فکر می کنند دوچرخه هیچ اتفاقی برایش نمی افتد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

مینی نت: مینی نت، با برگزیده آخرین اخبار جراید و روزنامه ها همراه ما باشید.

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33633

به "روایت شاهد عینی از لحظه مرگ ونوس نوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت شاهد عینی از لحظه مرگ ونوس نوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید