زمینه حضور سرمایه گذاران کشور عمان در استان هرمزگان فراهم است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، استاندار هرمزگان گفت: زمینه های مختلف انجام فعالیت های تجاری برای سرمایه گذاران کشور عمان در استان هرمزگان فراهم است.

زمینه حضور سرمایه گذاران کشور عمان در استان هرمزگان فراهم است

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، جاسم جادری عصر امروز در دیدار با سفیر عمان در ایران، استان هرمزگان را دروازه تجارت و اقتصاد ایران مطرح کرد و گفت: زمینه های مختلف سرمایه گذاری در استان هرمزگان برای سرمایه گذاران کشور عمان فراهم است.

وی در ادامه بیان داشت: توسعه شرق هرمزگان با موضوع شهرستان جاسک و با ایجاد منطقه آزاد، صنایع، پتروشیمی و پالایشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار هرمزگان، وجود مناطق آزاد کیش و قشم، منطقه ویژه مالی خلیج فارس و استقرار صنایع بزرگ، مجتمع بندری شهید رجایی و همچنین صنعت کشتی سازی را از جمله پتانسیل های مهم هرمزگان برای سرمایه گذاری در استان مطرح کرد.

جادری ابراز داشت: سعی بر این است تا با برپایی نمایشگاه معرفی ظرفیت های مالی و سرمایه گذاری هرمزگان در کشور عمان در آینده ، زمینه افزایش ارتباطات مالی را فراهم کنیم.

وی به مرز آبی مشترک میان ایران و عمان و نزدیکی این کشور به استان هرمزگان، اشاره داشت و اعلام کرد: استان هرمزگان با توجه به ظرفیت های مناسبی که برای توسعه روابط تجاری و مالی با عمان دارد، می تواند نقش مهم و اثرگذاری را در این داستا ایفا نماید.

سفیر عمان نیز در راستای افزایش همکاری های تجاری و مالی با ایران به وسیله استان هرمزگان اعلام آمادگی کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 13 شهریور 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14523

به "زمینه حضور سرمایه گذاران کشور عمان در استان هرمزگان فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه حضور سرمایه گذاران کشور عمان در استان هرمزگان فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید