فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها منتشر شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، طبق اعلام مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، ثبت نام متقاضیان جذب اعضای هیات علمی از امروز، 11 آبان 99 آغاز شد.

فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها منتشر شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها 5 شهریورماه 99 اعلام شد، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز از 15 شهریور 99 تا 16 مهر مهلت داشتند میزان نیاز خود به هیات علمی را به مرکز جذب اعضای هیات علمی اطلاع دهند.

بر این اساس مرکز نظارت و ارزیابی هیات علمی از 17 تا 30 مهر 99 اعلام نیاز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را بررسی و نسبت به تخصیص ظرفیت اقدام کرد.

در مرحله بعد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از 3 تا 9 آبان 99 نسبت به تطبیق نیاز با تاییدیه مرکز نظارت اقدام کردند.

طبق اعلام مرکز جذب، مراکز جذب اعضای هیات علمی فرصت داشتند از شنبه 10 آبان تا 18 آذر فراخوان جذب اعضای هیات علمی را اعلام کنند، اما به دلیل برخی مسائل اداری و فنی، ثبت نام متقاضیان جذب اعضای هیات علمی دیروز آغاز نشد و ثبت نام برای جذب هیات علمی از ساعت 12 امروز یک شنبه، یازدهم آبان 99 آغاز شد.

پس از این مرحله مرکز جذب اعضای هیات علمی از 15 فروردین تا 30 اردیبهشت 1400 پرونده ها را در هیات مرکزی جذب هیات علمی بررسی می کند. دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی حداکثر تا 1 تیر 1400 باید نتیجه نهایی جذب اعضای هیات علمی فراخوان شهریور ماه 99 را اعلام کنند.

متقاضیان فراخوان فوق درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی از سوی کارشناسان مرکز جذب، می توانند پس از ورود به سامانه جامع جذب و از طریق مرکز پیام پرسش خود را مطرح و پاسخ آن را طی مدت یک روز کاری، دریافت کنند.

هر داوطلب به محض ثبت نام از حقوق مکتسبه ثبت نام برخوردار است و باید شـرایط سـالم و عـادلانه شـرکت وی در رقابت فراهم شود. از هرگونه تضییع حق و مشخص و یا محدود کردن دایره انتخاب شوندگان، قبل از بررسی علمی و سایر صلاحیت ها خودداری کند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44244

به "فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید