فرار زوج جوان از آتش دریافت ناگهانی خودروی بی ام و!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، زوج انگلیسی که خودروی بی ام و آنها در اتوبان غرق شعله های آتش شده بود توانستند در آخرین لحظات با پریدن از خودرو نجات یابند.

فرار زوج جوان از آتش دریافت ناگهانی خودروی بی ام و!

به گزارش خبرنگار، زوج انگلیسی ای که خودروی بی ام و آن ها در یکی از اتوبان های این کشور دچار آتش سوزی شده بود توانستند با خارج شدن از خودرو جانشان را نجات دهند. ریکی فاکس 34 ساله به همراه همسرش جما 28 ساله با خودروی خود در حال حرکت در اتوبان A1 شهر پیتربورو واقع در شرق انگلیس بودند که ناگهان متوجه دودی شدند که از عقب خودرو به هوا بلند شده بود. لحظاتی پس از پیاده شدن آن ها ناگهان خودرو غرق شعله های آتش شد و نیمی از آن را دربرگرفت.

ریکی در این باره گفت: این ماشین خوب کار می کرد و مسئله ای نداشت. من و همسرم، بچه هایمان را به مدرسه رسانده بودیم و در حال بازگشت به پیتربورو در اتوبان A1 بودیم. من ناگهان متوجه دودی شدم که از عقب خودرو به هوا بلند شده بود. من با سرعت 70 مایل بر ساعت (112 کیلومتر بر ساعت) در لاین 4 اتوبان در حال رانندگی بودم. بلافاصله با زدن راهنما خودرو را به حاشیه اتوبان راهنمایی و توقف کردم.

ریکی که در اثر این حادثه کاملاً مات و مبهوت بود اضافه نمود: تمام چیز هایی که روی داشبورد و داخل آن بود غرق آتش شد. ما با مرگ فاصله ای نداشتیم. من و همسرم از ماشین بیرون پریدیم. خودرو غرق شعله های آتش بود و در مدت تنها 8 دقیقه از لحظه مشاهده دود تا خاموش شدن آتش خودروی من تبدیل به ورق های آهن شد. چیزی نمانده بود جان خودمان را نیز از دست دهیم. من با شرکت بی ام و تماس گرفتم، اما آن ها گفتند که در قبال آتش دریافت خودرو مسئولیتی ندارند.

مدیران بی ام و به ریکی اعلام کردند که می توانند مبلغ 1500 یورو برای او تخفیف در نظر بگیرند یا به او با پرداخت 2000 دلار دیگر یک خودروی جدید تحویل دهند. آتش دریافت این خودروی بی ام و در حالی خبرساز می گردد که سال گذشته نیز نقص الکتریکی یک خودروی بی ام و موجب کشته شدن یک راننده 66 ساله با نام نارایان گورونگ شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7088

به "فرار زوج جوان از آتش دریافت ناگهانی خودروی بی ام و!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار زوج جوان از آتش دریافت ناگهانی خودروی بی ام و!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید