قیمت میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی 2023 از 50 هزار دلار گذشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، طبق جدیدترین خبرهای منتشر شده، میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی 2023 در ماه نوامبر به نمایندگی ها می رسد و اکنون نیز قیمت تریم های مختلف آن اعلام شده است. در حالت کلی بین تریم پایه و تریم فول آن حدود 10 هزار اختلاف قیمت وجود دارد.

قیمت میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی 2023 از 50 هزار دلار گذشت

در ماه سپتامبر معین شد که قیمت تریم ES اوتلندر پلاگین هیبرید معادل 41190 دلار است که البته شامل هزینه 1345 دلاری ارسال به مقصد نیز می گردد. باید اشاره کنیم که مشتریان با پرداخت هزینه این تریم میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی 2023 از آپشن های بسیار جذابی نظیر رینگ های آلیاژی 18 اینچی، صفحه کیلومتر دیجیتال 12.3 اینچی، صفحه نمایش مرکزی 8 اینچی و مجموعه ای از سیستم های کمکی بهره خواهند برد. بعلاوه با توجه به اینکه همه تریم های این مدل به صورت هفت سرنشین با سیستم چهار چرخ محرک روانه بازار خودروها می شوند، این موضوع هیجان انگیزتر هم خواهد بود.

تریم بعدی، تریم SE است که قیمت آن از 43490 دلار آغاز می گردد و آپشن هایی نظیر رینگ های 20 اینچی، نمایشگر مرکزی بزرگ تر، گرمکن صندلی های جلو، پوشش چرم مصنوعی برای داخل کابین و سیستم های کمکی راننده بیشتری نسبت به تریم ES 41 هزار دلاری به کاربران ارائه می دهد. میتسوبیشی در تریم بعدی یعنی SEL، تجهیزات این خودرو را توسعه داده و کابین آن را به صورت کامل چرم دوزی نموده که کاربران برای خرید آن باید 46790 دلار هزینه بپردازند.

پرچم دار اوتلندر پلاگین هیبریدی نسخه 40th Anniversary با رنگ مشکی براق و با سقف برنزی عرضه به فروش می رسد و قیمت این مدل از 51340 دلار آغاز می گردد که این قیمت شامل هزینه ارسال به مقصد نیز است. به طور کلی باید گفت که میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی یکی از محصولات پرفروش در بازار انگلستان است و باقی مشتریان اروپایی خصوصا منطقه اسکاندیناوی نیز اخیراً دیدگاه مثبتی در مورد این اتومبیل ژاپنی پیدا نموده اند؛ به گونه ای که در طی سه سال گذشته، اوتلندر پلاگین هیبریدی به یکی از پرفروش ترین خودروی های پلاگین هیبریدی جهان تبدیل شده است.

طبق گفته ها، میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی 2023 از دو موتور الکتریکی برای انتقال قدرت به چرخ های جلو و عقب بهره می برد که با یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری ادغام شده است. دو موتور ژنراتور جلوی این خودرو به عنوان یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته عمل می نمایند. خروجی ترکیبی موتور این خودرو، 248 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور است که با شارژ کامل، این شاسی بلند سه ردیفه قادر است 61 کیلومتر را بدون استفاده از موتور بنزینی خود طی کند. میتسوبیشی بعلاوه خاطرنشان نموده که اوتلندر پلاگین هیبریدی از آخرین نسل سیستم تعلیق Super-All Wheel Control (S-AWC) بهره می برد.

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 82536

به "قیمت میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی 2023 از 50 هزار دلار گذشت" امتیاز دهید

1 کاربر به "قیمت میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی 2023 از 50 هزار دلار گذشت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی 2023 از 50 هزار دلار گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید