معرفی بیش از 30 مدل چراغ روشویی مناسب حمام و سرویس بهداشتی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، از آنجایی که از روشویی برای رسیدن به سر و وضع مان استفاده می کنیم، روشنایی محیط اهمیت بالایی دارد، بنابراین چراغ روشویی باید در کنار زیبایی، عملکرد خوبی هم داشته باشد تا به بهترین شکل فضا را روشن کند.

معرفی بیش از 30 مدل چراغ روشویی مناسب حمام و سرویس بهداشتی

روشویی یکی از اولین وسایلی است که صبح به محض بیدار شدن از خواب، و همینطور آخرین وسیله ای که شب ها قبل خواب، از آن استفاده می کنید. بنابراین باید توجه ویژه ای، هم به کارایی و هم به زیبایی آن کرد. چراغ روشویی نقش بسیار مهمی در زیباسازی و لطیف کردن محیط شست و شوی دست و صورت دارد. شاید از خود بپرسید چرا این موضوع اینقدر مهم است، یک روشویی و چراغ ساده هم کار را انجام می دهد، ولی آیا بنظرتان یک فضای زیبا در روحیات و احساسات شما، خصوصا اول صبح و آخر شب، تاثیر گذار نخواهد بود؟

در این پست تعدادی از زیباترین و کارآمدترین مدل های چراغ حمام و سرویس بهداشتی را در قالب عکس و خلاصه شرح برای شما عزیزان جمع آوری نموده ام. امیدوارم از دیدن مدل ها لذت ببرید.

چراغ های کریستالی برای آنهایی که عاشق لوسرهای فاخر و مجلل هستند بهترین گزینه هستند. چراغ کریستالی زیر حتی در زمانی که خاموش هست هم به زیبایی هر چه تمام تر می درخشد.

چراغ روشویی کریستالی وقتی با روکشی کروم ترکیب می گردد، درخشش چندبرابر افزایش می یابد. مدل زیر ظاهری لوکس و رسمی دارد. نور این چراغ زیبا به وسیله لامپ های هالوژنی 40 وات تامین می گردد.

برای دکوراسیون های مدرن و امروزی، چراغ های دیواری شکل زیر، در کنار استایل بسیار زیبا، برای استفاده روزمره نیز مناسب هستند. پایه لامپ ها از جنس فلز برنج ساخته شده اند بنابراین مانند یک جواهر در حمام یا سرویس بهداشتی می درخشند، خصوصا وقتی لامپ ها روشن شوند.

چراغ روشویی زیر برای دکوراسیون های به سبک صنعتی یا روستیک عالی هستند. رنگ زغالی لامپ ها در کنار رویه داخلی برنزی، ترکیبی را ایجاد نموده که حتی در هنگام خاموش بودن لامپ ها نیز جلب توجه می نمایند.

دکورهای مینیمال و مدرن، باید عاری از هر گونه تزیین یا خطوط انحنا دار و دایره ای باشند. چراغ دیواری زیر بصورت خطی مستقیم طراحی شده تا برای دکورهای مدرن و مینیمال مناسب باشد. جالب است بدانید چراغ ال ایی دی این لامپ تا 50 هزار ساعت (بیش از 20 سال) بدون احتیاج به تعویض لامپ کار خواهد نمود.

چراغ های فلزی و قفسه دار زیر برای خانه های ویلایی یا منازلی که در روستا قرار گرفته اند بسیار مناسب است، چرا که با محیط و فضای پیرامون کاملا هماهنگی دارد.

دکوری های آنتیک برای شاد و جذاب نشان دادن محیط خیلی عالی عمل می نمایند. چراغ روشویی زیر طرحی آنتیک دارد و بنوعی حسی نوستالژیک در بیننده بوجود می آورد. اگر لامپ های ادیسونی را به این ترکیب اضافه کنید، فضا بی نهایت گرم و دلپذیر می گردد.

مدل فرش و قالی آشپزخانه در طرح و رنگ های امروزی و آنتیک

یک چراغ روشویی باید نور را به میزان مساوی در کل جهات پخش کند، مدل زیر دقیقا همین کار را به ساده ترین و زیباترین شکل انجام می دهد.

ترکیب رنگ مشکی و طلایی یک ترکیب فوق العاده زیبا و شیک است. به همین خاطر هم بسیاری از وسایل خانه با این ترکیب رنگ طراحی می شوند چرا که هوادار زیادی دارد. لامپ های زیر رنگ مشکی سرپیچ لامپ ها را با پایه های طلایی فلز برنج به زیبایی درهم آمیخته و نتیجه یک شئ هنری شده است.

چراغ های آویز صندلی ویژه ای در دکوراسیون داخلی دارند ولی عمدتا در قسمت میزناهارخوری یا میز اپن آشپزخانه استفاده می شوند. اما شکل های زیر نشان می دهد که استفاد از چنین آویزهای زیبایی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی چقدر فضا را لوکس و زیبا نشان می دهد.

لامپ های کروی معمولا بهترین روشنایی را در فضای اطراف آینه و روشویی ایجاد می نمایند. به همین خاطر حتی یک عدد از این لامپ ها برای روشویی کفایت می نماید. مدل زیر اما سعی نموده اندکی هم جذابیت و خلاقیت را به طرحش اضافه کند. کره ای ناقص که آن قسمت ناقصش بخاطر طلایی بودن فلز، بیشتر جلب توجه می نماید.

50 مدل روشویی ساده و کوچک مناسب حمام و دستشویی کمجا

لامپ آویز زیر طرحی شبیه به مدل بالا دارد اما اینبار خیلی ساده تر. این چراغ روشویی برای حمام و سرویس های کوچک خیلی عالی جواب می دهد.

فلز برنج زمان و مکان نمی شناسد، به همین خاطر هم هست که همواره زیبا می مانند. چراغ دیواری زیر تمام از فلز برنج ساخته شده و با لامپ های ادیسونی زرد رنگ، درخشش فوق العاده ای در محیط خواهد داشت.

خیلی ها بدلیل مشغله زیاد حال و حوصله گشتن در بازار و پیدا کردن طرح هایی مانند مدل های بالا را ندارند. برای چنین افرادی که می خواهند خیلی سریع به نتیجه ای مطلوب برسند، لامپ های مهتابی نواری زیر توصیه می گردد.

در ابتدای مطلب گفتیم که چراغ روشنایی تاثیر بسزایی رو احساسات ما در طول روز خواهد گذاشت. شکل زیر که شبیه مشعل غارهای تاریک در فیلم های سینمایی است، علاوه بر زیبایی، حسی خوب نیز در بیننده ایجاد می نماید.

خرید اینترنتی 41 مدل مخزن مایع دستشویی اتوماتیک + صابون ریز کن

چراغ روشویی

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: اتاق
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42413

به "معرفی بیش از 30 مدل چراغ روشویی مناسب حمام و سرویس بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بیش از 30 مدل چراغ روشویی مناسب حمام و سرویس بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید